Запис Детальніше

Розширення функціональних можливостей посадкового радіолокатору щодо визначення швидкості шляхом вимірювання параметрів спектру зондувального сигналу, відбитого від повітряного судна на етапі посадки

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розширення функціональних можливостей посадкового радіолокатору щодо визначення швидкості шляхом вимірювання параметрів спектру зондувального сигналу, відбитого від повітряного судна на етапі посадки
Расширение функциональных возможностей посадочного радиолокатора относительно определения скорости путем измерения параметров спектра зондирующего сигнала, отраженного от воздушного судна на этапе посадки
Expansion of the functional possibilities of the planning radar to the determination of the speed by measuring the parameters of the spectrum of the probing signal reflected from the aircraft at the stage of the landing
 
Creator С.А. Макаров
О.О. Сокол
В.Я. Поворознюк
В.П. Яндола
С.А. Макаров
О.А. Сокол
В.Я. Поворознюк
В.П. Яндола
S. Makarov
O. Sokol
V. Povoroznyuk
V. Yandola
 
Subject Військово-технічні проблеми
УДК 681.396
спектр допплерівського сигналу, повітряне судно, посадковий радіолокатор, посадка, радіальна швидкість, радіолокаційна система посадки
спектр допплеровского сигнала, воздушное судно, посадочный радиолокатор, посадка, радиальная скорость, радиолокационная система посадки
Doppler signal spectrum, aircraft, landing radar, landing, radial velocity, radar landing system
 
Description У статті проводиться дослідження одного зі способів вимірювання параметрів спектру зондувального сигналу посадкового радіолокатору радіолокаційної системи посадки літаків, відбитого від повітряного судна, що виконує посадку та рухається у напрямку радіолокатору. Обґрунтовується розширення функціональних завдань, які покладаються на посадкові радіолокатори радіолокаційних систем посадки літаків, а саме визначення швидкості повітряного судна на етапі посадки, що безпосередньо впливає на забезпечення належного рівня безпеки польотів. Визначається дискретність вимірювання допплерівського зміщення частоти зондувального сигналу, відбитого від повітряного судна, що знаходиться на етапі посадки. Розробляються пропозиції щодо реалізації пристрою вимірювання допплерівського зміщення частоти, як наслідок, визначення швидкості повітряного судна на етапі посадки.
В статье проводится исследование одного из способов измерения параметров спектра зондирующего сигнала посадочного радиолокатора, отраженного от воздушного судна, выполняющего посадку и движущегося в направлении посадочного радиолокатора. Обосновывается расширение функциональных задач, возложенных на посадочные радиолокаторы радиолокационных систем посадки самолётов, а именно определение скорости воздушного судна на этапе посадки, что непосредственно влияет на обеспечение надлежащего уровня безопасности полётов. Определяется дискретность измерения допплеровского смещения частоты зондирующего сигнала, отраженного от воздушного судна, находящегося на этапе посадки. Разрабатываются предложения по реализации устройства измерения допплеровского смещения частоты, как следствие, определения скорости воздушного судна на этапе посадки.
The measuring methods of spectrum parameters of the probing signal of precision approach radar of the aircraft radar landing system is investigated in the paper. The signal is returned from the landing aircraft moving in the radar direction. The extension of functional tasks related with precision approach radar of aviation radar systems significantly influences on support of save aviation adequate level. The aircraft speed determination on the heading inbound is one of the tasks. It is proposed to determine the aircraft speed using a method based on measuring the Doppler frequency shift of probing signal with using digital spectral analysis of sended signal namely the discrete Fourier transformation according to Fast Fourier Transform algorithm. The discresity of measurement of the Doppler frequency shift of probing signal reflected from the aircraft is determined. The suggestions related with implementation of Doppler frequency measurement unit is developed. This device defines the aircraft flight speed in the landing process. The activities needed for implementation the described function in the existing modern radar landing systems of aircraft are proposes. The extension of precision approach radar function for obtaining information about aircraft landing speed will allow for flight management team to make adequate decisions on the management of aircraft landing, especially in the event of their landing after the completion of combat missions with the received damage and avionics failures.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2018
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/18802
 
Source Системи озброєння і військова техніка. — 2018. — № 2(54). 45-50
Системы вооружения и военная техника. — 2018. — № 2(54). 45-50
Systems of Arms and Military Equipment. — 2018. — № 2(54). 45-50
1997-9568
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/18802/soivt_2018_2_8.pdf