Запис Детальніше

Підвищення ефективності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів технологій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711456/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/888
 
Title Підвищення ефективності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів технологій
Improving the effectiveness of self education of future teachers of technology
 
Creator Федоренко, О.Г.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Використання хмарних технологій в освітній діяльності потребує перебудови не тільки форм, а й методів викладання, а тому виникає питання доцільності впровадження хмарних технологій для організації самоосвітньої діяльності. Побудовані методи та розроблені рекомендації надають можливість використовувати хмарні технології в якості однієї з частин інформаційно-освітнього середовища та вирішувати завдання первісності освітньої продукції, продуктивності й метапредметності навчання, вибору індивідуальної освітньої траєкторії та рефлексії.
Using cloud technology in the educational activities require adjustment not only form but also teaching methods, and therefore the question of expediency implementation of cloud technologies for self education. Constructed methods and recommendations allow the use of cloud technology as a part of information and educational environment and meet the challenges of the primitive educational products, performance and objectivity purpose of education, choice of individual educational trajectory and reflection.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711456/1/096-100_Fedorenko.pdf
- Федоренко, О.Г. (2015) Improving the effectiveness of self education of future teachers of technology Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 96-100. ISSN 2309-1460