Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711460/
|
|
Title |
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями
The program from the correctional and developmental work «Theater logorhythmics» for grades 1-4 of the special institutions of general secondary education for children with intellectual disabilities |
|
Creator |
Папета, О.В.
Демянович, М.З. Компанієнко, О.М. Гладченко, І. В. |
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Представлено програму з корекційно-розвиткової роботи для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями «Театральна логоритміка» (1–4 класи).
The program from the correctional and developmental work for special schools of general secondary education for children with intellectual disabilities "Theater logorhythmics" (grades 1-4) is presented. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, Міністерство освіти і науки України
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711460/1/3._T%D0%B5%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BCi%D0%BA%D0%B0.pdf
- Папета, О.В., Демянович, М.З., Компанієнко, О.М. and Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053 <http://orcid.org/0000-0002-2013-8053>) (2018) The program from the correctional and developmental work «Theater logorhythmics» for grades 1-4 of the special institutions of general secondary education for children with intellectual disabilities [Teaching Resource] |
|