Запис Детальніше

Вдосконалення підготовки майбутнього вчителя математики із застосуванням масових відкритих дистанційних курсів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711468/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/900
 
Title Вдосконалення підготовки майбутнього вчителя математики із застосуванням масових відкритих дистанційних курсів
Improving professional training of pre-service math teachers on the basis of massive open online courses
 
Creator Пікалова, В.В.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
51 Mathematics
 
Description Мета дослідження: розглянути сутність та структуру інструктивних масових відкритих дистанційних курсів (МВДК) з математики та інформатики провідних університетів світу, що розміщені на платформах Udacity, Coursera та edX. Завдання дослідження: проаналізувати основні напрямки застосування масових відкритих дистанційних курсів у професійній підготовці майбутнього вчителя математики в рамках навчального процесу педагогічного ВНЗ. Об’єкт дослідження: підготовка майбутнього вчителя математики. Предмет дослідження: підготовки майбутнього вчителя математики із застосуванням масових відкритих дистанційних курсів. Методи дослідження: аналіз статистичних даних та наукових публікацій. Результати дослідження. Визначені курси, що можуть бути корисними студентам та викладачам дисциплін природничо-математичного циклу; виявленні їх переваги та недоліки. Поінформовано про результати експерименту із впровадження МВДК у навчальний процес на фізико-математичного факультету для студентів 4 і 5 курсів. Сформульовані рекомендації для подальшого впровадження МВДК в освітній процес. Основні висновки і рекомендації: МВДК доцільно включати для підтримки викладання окремих дисциплін; вдосконалення методик впровадження МВДК в навчальний процес має відбуватися одночасно із перекваліфікацією викладачів з метою освоєння існуючих курсів і створення нових.
Research goal: to analyze the content and structure of instructivist massive open online courses of mathematics and computer sciences (MOOC) offered by some leading universities and based on the platforms Udacity, Coursers and edX. Research objectives: to determine the main directions of using MOOC in the professional training of pre-service math teachers within the educational context of the pedagogical college. Object of research: professional training of pre-service math teachers. Subject of research: professional training of pre-service math teachers on the basis of massive open online courses. Research methods used: analysis of statistics and publications. Results of the research. The most useful courses have been singled out to be further offered for students and teachers of natural science and mathematics. The benefits and shortcoming of the analyzed courses have been weighed up. The experiment on practical application of MOOC in teaching and learning process of the 4-th and 5-th year students was conducted and the results are presented. Recommendations for the implementation of MOOC into the educational process have been formulated. The main conclusions and recommendations: MOOC appropriate to include support for the teaching of certain subjects; improving methods MOOC introduction in the educational process should be accompanied by retraining teachers to the development of existing and new courses.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711468/1/180-189_Pikalova.pdf
- Пікалова, В.В. (2015) Improving professional training of pre-service math teachers on the basis of massive open online courses Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 180-189. ISSN 2309-1460