Запис Детальніше

Особливості розвитку академічної чесності майбутніх фахівців в університетах Європи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24113/
http://novaosvita.com/wp-content/uploads/2018/07/InnModEdSc-Odesa-July2018.pdf
 
Title Особливості розвитку академічної чесності майбутніх фахівців в університетах Європи
Особенности развития академической честности будущих специалистов в университетах Европы
Features of the academic integrity development of future professionals at European universities
 
Creator Сопова, Дана Олегівна
 
Subject Міжнародні
 
Description Переважна більшість випадків корупції і обману в освіті не мають певної регіональної специфіки або оригінальності: їх незмінний склад (хабарі, вимагання, грошові розтрати, фінансові махінації, плагіат, списування) є досить типовим практично для всіх регіонів світу. Можна говорити лише про особливу поширеність і небезпеку певних академічно нечесних проявів в тих чи інших країнах. В цілому ж системи освіти різних країн можна класифікувати не стільки за наявністю або відсутністю тих чи інших негативних явищ, скільки за ефективністю боротьби з ними.
В подавляющем большинстве случаев коррупции и обмана в образовании не имеют определенной региональной специфики или оригинальности: их неизменный состав (взятки, вымогательство, денежные растраты, финансовые махинации, плагиат, списывание) является довольно типичным практически для всех регионов мира. Можно говорить лишь об особой распространенности и опасности определенных академически нечестных проявлений в тех или иных странах. В целом же системы образования разных стран можно классифицировать не столько за наличием или отсутствием тех или иных негативных явлений, сколько по эффективности борьбы с ними.
The vast majority of cases of corruption and fraud in education do not have a certain regional specificity or originality: their unchanging composition (bribes, extortions, money laundering, financial fraud, plagiarism, and write-offs) is quite typical for virtually all regions of the world. One can speak only about the special prevalence and danger of certain academic dishonest manifestations in those or other countries. In general, the education system of different countries can be classified not so much by the presence or absence of certain negative phenomena, but on the effectiveness of combating them.
 
Publisher Інститут інноваційної освіти
 
Date 2018-07-26
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24113/1/D_Sopova_ISONTMP_UK.pdf
Сопова, Дана Олегівна (2018) Особливості розвитку академічної чесності майбутніх фахівців в університетах Європи Матеріали Міжнародного літнього наукового симпозіуму "Інноватика в сучасній освіті та науці: теорія, методологія, практика" 26-27 липня 2018 року. с. 51-53.