Запис Детальніше

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706284/
 
Title Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку
The program of correctional and developmental work Speech Development for the 5-9 grade special secondary schools for children with developmental delay
 
Creator Омельченко, Ірина Миколаївна
Федорович, Л.О.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
81 Linguistics and languages
 
Description У програмі із корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із ЗПР запропоновано зміст та очікувані результати корекційно-розвиткової роботи з розвитку: лінгвопсихологічних передумов мовленнєвої діяльності та спілкування; усного та писемного зв’язного мовлення; читацької (літературної) діяльності; усвідомленого спілкування і комунікативної регуляції.
Упровадження програм сприятиме розширенню можливостей розвитку усного та писемного зв’язного мовлення, читацької діяльності та формуванню ключової комунікативної компетентності шляхом запровадження інноваційного змісту та сучасних науково-методичних підходів (системного, компетентнісного, психолінгвістичного, нейропсихологічного, особистісно-комунікативного та герменевтичного) реалізації корекційно-розвиткової роботи з учнями основної ланки освіти із затримкою психічного розвитку.
Програми адресовані вчителям-логопедам, учителям-дефектологам різних типів навчальних закладів, які відвідують школярі із ЗПР, науково-педагогічним працівникам вишів, студентам ВНЗ, усім, кого цікавлять проблеми розвитку мовлення і формування усвідомленого спілкування та комунікативної регуляції в зазначеної категорії дітей.
The program of correctional and developmental work Speech Development for the 5-9 grade special secondary schools for children with developmental delay proposed content and expected results of correctional and developmental work on development: linguistic and psychological prerequisites of speaking and communication; oral coherent speech; written coherent speech; reading (literary) activities; deliberated communication and communicative regulation.
Implementation of the programs will contribute to the empowerment of oral and written coherent speech, reading activity and the formation of key communicative competence by introducing innovative content and modern scientific and methodological approaches (systemic, competence, psycholinguistic, neuropsychological, personality, communicative and hermeneutic) implementing remedial developmental work with pupils the basic education level of developmental delay.
Applications addressed to teachers, speech therapists, teachers, pathologists different types of educational institutions, students attending a developmental delay, science teachers of universities, university students, all of whom are interested in the problem of speech communication and the formation of deliberated communication and communication regulation in this category of children.
 
Publisher Міністерство освіти і науки України
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706284/1/%D0%9F%D1%80%20%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%20%D1%83%20%D0%97%D0%9F%D0%A0%205-9%20%D0%BA%D0%BB%20_%D0%9E%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%20%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_.pdf
- Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0003-2021-7453 <http://orcid.org/0000-0003-2021-7453>) and Федорович, Л.О. (2016) The program of correctional and developmental work Speech Development for the 5-9 grade special secondary schools for children with developmental delay [Teaching Resource]