Запис Детальніше

Ідеї діяльнісного підходу Ф. Фребеля в українському дошкіллі: від минулого до сьогодення

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24179/
http://molodyvcheny.in.ua
 
Title Ідеї діяльнісного підходу Ф. Фребеля в українському дошкіллі: від минулого до сьогодення
Идеи деятельностного подхода Ф. Фребеля в украинском дошкольном воспитании: от прошлого к настоящему
Frebel's actual approach ideas in ukrainian bashkill: from the present to the present
 
Creator Іванюк, Ганна Іванівна
Січкар, Алла Дмитрівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті висвітлено внесок українських науковців у розвиток ідей Ф. Фребеля щодо виховання дітей дошкільного
віку. Схарактеризовано ідеї діяльнісного підходу фребелівської педагогічної системи (визнання
діяльнісної природи дитини, взаємозв’язок розумового розвитку і фізичної активності, необхідності
формування пізнавальної активності дитини, використання гри як вродженої потреби і умови розвитку
в дошкільному віці, ручної праці як основного засобу отримання знань і розвитку дитини; впровадження
самодіяльності і творчого самовираження дитини у спеціально створеному середовищі дитячого садка),
що були і залишаються актуальними в теорії і практиці дошкільного виховання кінця XIX – початку
XXI століття. Подано їх трактування українськими науковцями з урахуванням досягнень в педагогіці,
психології, фізіології та під впливом суспільно-ідеологічних запитів, стратегій розвитку системи освіти в
загалом і дошкільної зокрема.
В статье освещен вклад украинских ученых в развитие идей Ф.Фребеля относительно воспитания детей
дошкольного возраста. Охарактеризованы идеи деятельностного подхода фребелевской педагогической
системы, которые были и остаются актуальными в теории и практике дошкольного воспитания (конец XIX – начало XXI века). Представлены их трактовки украинскими учеными с учетом достижений в педагогике, психологии, физиологии и под влиянием общественно-идеологических запросов,
стратегий развития системы образования в целом и дошкольного воспитания в частности.
The article highlights the contribution of Ukrainian scholars to the development of Frebel’s ideas of the activity approach to the upbringing of children of preschool age. The ideas of Frebel’s activity approach in pedagogical system that were and remain relevant in the theory and practice of preschool education in the end
of the XIX – early XXI century are described. Their interpretation by Ukrainian scholars is presented in the
light of achievements in pedagogy, psychology, physiology and under the influence of socio-ideological inquiries,
strategies for the development of the system of education in general and the preschool in particular.
 
Publisher ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2018-07
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24179/1/Ivaniuk_H_I_Sichkar_A_D_I_F_F_2018_PI.pdf
Іванюк, Ганна Іванівна та Січкар, Алла Дмитрівна (2018) Ідеї діяльнісного підходу Ф. Фребеля в українському дошкіллі: від минулого до сьогодення Молодий вчений (7 (59)). с. 101-105. ISSN 2313-2167