Особливості адаптації внутрішньо-переміщених студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24189/
978-966-2760-85-9 |
|
Title |
Особливості адаптації внутрішньо-переміщених студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ
Peculiarities of Adaptation to the University of Internally Displaced First-Year Students Особенности адаптации внутренне-перемещённых студентов-первокурсников к учёбе в вузе |
|
Creator |
Литвиненко, Олена Олександрівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Представлено концепцію комплексної психологічної адаптації першокурсників до студентського життя. Узагальнено теорії адаптивності юнаків і підлітків та концепції їх пристосування до нових умов життя і діяльності. Описано результати емпіричного дослідження індивідуально-психологічних якостей першокурсників, особливостей їх соціальної взаємодії та академічної мотивації. Проаналізовано досвід психологічного супроводу процесу адаптації студентів, які є внутрішньо-переміщеними, до навчання у ВНЗ. Визначено їх провідні особистісні та характерологічні особливості, способи пристосування до ситуації та реагування на несприятливі впливи з зовнішнього середовища. Окреслено перспективне коло досліджень у сфері психологічного супроводу та підтримки внутрішньо-переміщених студентів. The concept of complex psychological adaptation of first-year students to the university life is presented. Theories of the adaptability of adolescents and the concepts of their adaptation to the new conditions of life are generalized. The results of an empirical study of the individual-psychological qualities of first-year students are presented, the features of their social interaction and academic motivation are described. The experience of psychological support of adaptation of internally displaced students to the university is analyzed. Their main personal and characterological features, ways of adapting to the situation and responding to unfavorable events of the external world are determined. The prospective spectrum of research in the field of psychological support of internally displaced students is outlined. Представлена концепция комплексной психологической адаптации первокурсников к студенческой жизни. Обобщены теории адаптивности юношей и подростков, а также концепции их приспособления к новым условиям жизни и деятельности. Описаны результаты эмпирического исследования индивидуально-психологических качеств первокурсников, особенностей их социального взаимодействия и академической мотивации. Проанализирован опыт психологического сопровождения процесса адаптации внутренне-перемещённых студентов к учёбе в вузе. Определены их ведущие личностные и характерологические особенности, способы приспособления к ситуации и реагирования на неблагоприятные события внешнего мира. Очерчен перспективный спектр исследований в сфере психологического сопровождения и поддержки внутренне-перемещённых студентов. |
|
Publisher |
Гнозис
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24189/1/Lytvynenko_oavps.pdf
Литвиненко, Олена Олександрівна (2018) Особливості адаптації внутрішньо-переміщених студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ Пост-травматичний стресовий розлад: дорослі, діти та родини в ситуації війни (ІІІ). с. 303-311. ISSN 978-966-2760-85-9 |
|