Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711582/
|
|
Title |
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями
The program from the correctional and developmental work «Social-household orientation» for grades 1-4 of the special institutions of general secondary education for children with intellectual disabilities |
|
Creator |
Ярмола, Н. А.
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Представлено програму з корекційно-ровиткової роботи "Соціально-побутове орієнтування" для дітей з інтелектуальними порушеннями для 1-4 класів.
The program from the correctional and developmental work for special schools of general secondary education for children with intellectual disabilities "Social-household orientation" (grades 1-4) is presented. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, Міністерство освіти і науки України
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711582/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%A1%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%82.%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543 <http://orcid.org/0000-0001-9374-5543>) (2018) The program from the correctional and developmental work «Social-household orientation» for grades 1-4 of the special institutions of general secondary education for children with intellectual disabilities [Teaching Resource] |
|