Запис Детальніше

Автореферат -Формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24199/
 
Title Автореферат -Формування граматичної компетентності майбутніх
учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу
Автореферат -Формування граматичної компетентності майбутніх
учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу
Автореферат -Формування граматичної компетентності майбутніх
учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу
 
Creator Горохова, Тетяна Олександрівна
 
Subject Спецради Університету
 
Description Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування
граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на
засадах текстоцентричного підходу.
У роботі досліджено тенденції розвитку методики навчання граматики в
закладах освіти; обґрунтовано психолого-педагогічні основи формування
граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на
засадах текстоцентричного підходу; уточнено змістове наповнення понять
«граматична компетентність майбутнього вчителя української мови і літератури»,
«текстоцентричний підхід до навчання граматики майбутніх учителів української
мови і літератури»; запропоновано систему вправ і завдань для формування
граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на
засадах текстоцентричного підходу; визначено критерії, показники та рівні
сформованості граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і
літератури; розроблено методику формування граматичної компетентності
майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного
підходу.
18
Методика формування граматичної компетентності майбутніх учителів
української мови і літератури ґрунтується на реалізації текстоцентричного підходу
як методологічного орієнтиру навчання граматики української мови з урахуванням
когнітивного, комунікативного та лінгводидактичного потенціалу навчальних текстів,
а також застосування оптимальних методів навчання задля узагальнення,
систематизації знань майбутніх учителів української мови і літератури,
удосконалення їхніх комунікативно значущих умінь, формування граматичної
компетентності.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики
формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і
літератури на засадах текстоцентричного підходу.
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування
граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на
засадах текстоцентричного підходу.
У роботі досліджено тенденції розвитку методики навчання граматики в
закладах освіти; обґрунтовано психолого-педагогічні основи формування
граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на
засадах текстоцентричного підходу; уточнено змістове наповнення понять
«граматична компетентність майбутнього вчителя української мови і літератури»,
«текстоцентричний підхід до навчання граматики майбутніх учителів української
мови і літератури»; запропоновано систему вправ і завдань для формування
граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на
засадах текстоцентричного підходу; визначено критерії, показники та рівні
сформованості граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і
літератури; розроблено методику формування граматичної компетентності
майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного
підходу.
18
Методика формування граматичної компетентності майбутніх учителів
української мови і літератури ґрунтується на реалізації текстоцентричного підходу
як методологічного орієнтиру навчання граматики української мови з урахуванням
когнітивного, комунікативного та лінгводидактичного потенціалу навчальних текстів,
а також застосування оптимальних методів навчання задля узагальнення,
систематизації знань майбутніх учителів української мови і літератури,
удосконалення їхніх комунікативно значущих умінь, формування граматичної
компетентності.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики
формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і
літератури на засадах текстоцентричного підходу.
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування
граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на
засадах текстоцентричного підходу.
У роботі досліджено тенденції розвитку методики навчання граматики в
закладах освіти; обґрунтовано психолого-педагогічні основи формування
граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на
засадах текстоцентричного підходу; уточнено змістове наповнення понять
«граматична компетентність майбутнього вчителя української мови і літератури»,
«текстоцентричний підхід до навчання граматики майбутніх учителів української
мови і літератури»; запропоновано систему вправ і завдань для формування
граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на
засадах текстоцентричного підходу; визначено критерії, показники та рівні
сформованості граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і
літератури; розроблено методику формування граматичної компетентності
майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного
підходу.
18
Методика формування граматичної компетентності майбутніх учителів
української мови і літератури ґрунтується на реалізації текстоцентричного підходу
як методологічного орієнтиру навчання граматики української мови з урахуванням
когнітивного, комунікативного та лінгводидактичного потенціалу навчальних текстів,
а також застосування оптимальних методів навчання задля узагальнення,
систематизації знань майбутніх учителів української мови і літератури,
удосконалення їхніх комунікативно значущих умінь, формування граматичної
компетентності.
Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики
формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і
літератури на засадах текстоцентричного підходу.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24199/1/%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0_2.pdf
Горохова, Тетяна Олександрівна (2018) Автореферат -Формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.