Запис Детальніше

Автореферат - Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.).

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24203/
 
Title Автореферат - Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.).
Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.).
Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.).
 
Creator Черпак, Юрій Васильович
 
Subject Спецради Університету
 
Description У роботі комплексно висвітлено становлення й розвиток громадсько-педагогічного руху за фізичне виховання дітей та молоді на землях Наддніпрянської України в кінці ХІХ ст. – 1917 р. Обґрунтовано внесок П. Лесгафта у розроблення теорії та практики фізичного виховання дітей. Досліджено діяльність його послідовників, київських лікарів-просвітників В. Крамаренка та О. Анохіна, які сприяли поширенню ідей корисності фізичного виховання дітей і молоді, його уведенню як обов’язкового навчального предмета до змісту шкільної освіти, створенню та діяльності перших масових спортивних товариств і клубів не лише у Києві, а й в інших містах України, проведенню масових заходів, запровадженню фахової підготовки вчителів гімнастики. Докладно розглянуто розроблені В. Крамаренком (комплекс силових і гімнастичних вправ) та О. Анохіним (психофізіологічні рухи) системи фізичного виховання, що ґрунтувалися на принципах фізіолого-анатомічної доцільності та природовідповідності.
Відображено діяльність спортивно-гімнастичних товариств і об’єднань, сокільських, скаутських осередків, які долучали до фізичного виховання дітей та молодь. Доведено, що громадсько-педагогічний рух був виявом місцевих, локальних ініціатив окремих свідомих, демократично налаштованих представників суспільства: лікарів, педагогів, меценатів, громадських, земських діячів.
У роботі комплексно висвітлено становлення й розвиток громадсько-педагогічного руху за фізичне виховання дітей та молоді на землях Наддніпрянської України в кінці ХІХ ст. – 1917 р. Обґрунтовано внесок П. Лесгафта у розроблення теорії та практики фізичного виховання дітей. Досліджено діяльність його послідовників, київських лікарів-просвітників В. Крамаренка та О. Анохіна, які сприяли поширенню ідей корисності фізичного виховання дітей і молоді, його уведенню як обов’язкового навчального предмета до змісту шкільної освіти, створенню та діяльності перших масових спортивних товариств і клубів не лише у Києві, а й в інших містах України, проведенню масових заходів, запровадженню фахової підготовки вчителів гімнастики. Докладно розглянуто розроблені В. Крамаренком (комплекс силових і гімнастичних вправ) та О. Анохіним (психофізіологічні рухи) системи фізичного виховання, що ґрунтувалися на принципах фізіолого-анатомічної доцільності та природовідповідності.
Відображено діяльність спортивно-гімнастичних товариств і об’єднань, сокільських, скаутських осередків, які долучали до фізичного виховання дітей та молодь. Доведено, що громадсько-пердагогічний рух був виявом місцевих, локальних ініціатив окремих свідомих, демократично налаштованих представників суспільства: лікарів, педагогів, меценатів, громадських, земських діячів.
У роботі комплексно висвітлено становлення й розвиток громадсько-педагогічного руху за фізичне виховання дітей та молоді на землях Наддніпрянської України в кінці ХІХ ст. – 1917 р. Обґрунтовано внесок П. Лесгафта у розроблення теорії та практики фізичного виховання дітей. Досліджено діяльність його послідовників, київських лікарів-просвітників В. Крамаренка та О. Анохіна, які сприяли поширенню ідей корисності фізичного виховання дітей і молоді, його уведенню як обов’язкового навчального предмета до змісту шкільної освіти, створенню та діяльності перших масових спортивних товариств і клубів не лише у Києві, а й в інших містах України, проведенню масових заходів, запровадженню фахової підготовки вчителів гімнастики. Докладно розглянуто розроблені В. Крамаренком (комплекс силових і гімнастичних вправ) та О. Анохіним (психофізіологічні рухи) системи фізичного виховання, що ґрунтувалися на принципах фізіолого-анатомічної доцільності та природовідповідності.
Відображено діяльність спортивно-гімнастичних товариств і об’єднань, сокільських, скаутських осередків, які долучали до фізичного виховання дітей та молодь. Доведено, що громадсько-педагогічний рух був виявом місцевих, локальних ініціатив окремих свідомих, демократично налаштованих представників суспільства: лікарів, педагогів, меценатів, громадських, земських діячів.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24203/1/287744-converted.pdf
Черпак, Юрій Васильович (2018) Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.). Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.