Автореферат - Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.).
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24203/
|
|
Title |
Автореферат - Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.).
Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.). Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.). |
|
Creator |
Черпак, Юрій Васильович
|
|
Subject |
Спецради Університету
|
|
Description |
У роботі комплексно висвітлено становлення й розвиток громадсько-педагогічного руху за фізичне виховання дітей та молоді на землях Наддніпрянської України в кінці ХІХ ст. – 1917 р. Обґрунтовано внесок П. Лесгафта у розроблення теорії та практики фізичного виховання дітей. Досліджено діяльність його послідовників, київських лікарів-просвітників В. Крамаренка та О. Анохіна, які сприяли поширенню ідей корисності фізичного виховання дітей і молоді, його уведенню як обов’язкового навчального предмета до змісту шкільної освіти, створенню та діяльності перших масових спортивних товариств і клубів не лише у Києві, а й в інших містах України, проведенню масових заходів, запровадженню фахової підготовки вчителів гімнастики. Докладно розглянуто розроблені В. Крамаренком (комплекс силових і гімнастичних вправ) та О. Анохіним (психофізіологічні рухи) системи фізичного виховання, що ґрунтувалися на принципах фізіолого-анатомічної доцільності та природовідповідності. Відображено діяльність спортивно-гімнастичних товариств і об’єднань, сокільських, скаутських осередків, які долучали до фізичного виховання дітей та молодь. Доведено, що громадсько-педагогічний рух був виявом місцевих, локальних ініціатив окремих свідомих, демократично налаштованих представників суспільства: лікарів, педагогів, меценатів, громадських, земських діячів. У роботі комплексно висвітлено становлення й розвиток громадсько-педагогічного руху за фізичне виховання дітей та молоді на землях Наддніпрянської України в кінці ХІХ ст. – 1917 р. Обґрунтовано внесок П. Лесгафта у розроблення теорії та практики фізичного виховання дітей. Досліджено діяльність його послідовників, київських лікарів-просвітників В. Крамаренка та О. Анохіна, які сприяли поширенню ідей корисності фізичного виховання дітей і молоді, його уведенню як обов’язкового навчального предмета до змісту шкільної освіти, створенню та діяльності перших масових спортивних товариств і клубів не лише у Києві, а й в інших містах України, проведенню масових заходів, запровадженню фахової підготовки вчителів гімнастики. Докладно розглянуто розроблені В. Крамаренком (комплекс силових і гімнастичних вправ) та О. Анохіним (психофізіологічні рухи) системи фізичного виховання, що ґрунтувалися на принципах фізіолого-анатомічної доцільності та природовідповідності. Відображено діяльність спортивно-гімнастичних товариств і об’єднань, сокільських, скаутських осередків, які долучали до фізичного виховання дітей та молодь. Доведено, що громадсько-пердагогічний рух був виявом місцевих, локальних ініціатив окремих свідомих, демократично налаштованих представників суспільства: лікарів, педагогів, меценатів, громадських, земських діячів. У роботі комплексно висвітлено становлення й розвиток громадсько-педагогічного руху за фізичне виховання дітей та молоді на землях Наддніпрянської України в кінці ХІХ ст. – 1917 р. Обґрунтовано внесок П. Лесгафта у розроблення теорії та практики фізичного виховання дітей. Досліджено діяльність його послідовників, київських лікарів-просвітників В. Крамаренка та О. Анохіна, які сприяли поширенню ідей корисності фізичного виховання дітей і молоді, його уведенню як обов’язкового навчального предмета до змісту шкільної освіти, створенню та діяльності перших масових спортивних товариств і клубів не лише у Києві, а й в інших містах України, проведенню масових заходів, запровадженню фахової підготовки вчителів гімнастики. Докладно розглянуто розроблені В. Крамаренком (комплекс силових і гімнастичних вправ) та О. Анохіним (психофізіологічні рухи) системи фізичного виховання, що ґрунтувалися на принципах фізіолого-анатомічної доцільності та природовідповідності. Відображено діяльність спортивно-гімнастичних товариств і об’єднань, сокільських, скаутських осередків, які долучали до фізичного виховання дітей та молодь. Доведено, що громадсько-педагогічний рух був виявом місцевих, локальних ініціатив окремих свідомих, демократично налаштованих представників суспільства: лікарів, педагогів, меценатів, громадських, земських діячів. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24203/1/287744-converted.pdf
Черпак, Юрій Васильович (2018) Вітчизняний громадсько-педагогічний рух за розвиток фізичного виховання дітей і молоді (остання чверть ХІХ – 1917 р.). Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|