QUALITY ASSESSMENT OF APPLYING DISTANCE LEARNING SYSTEMS IN TRAINING OF STUDENTS FOR LICENSED INTEGRAL EXAMINATION “KROK - 2. DENTISTRY”
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
QUALITY ASSESSMENT OF APPLYING DISTANCE LEARNING SYSTEMS IN TRAINING OF STUDENTS FOR LICENSED INTEGRAL EXAMINATION “KROK - 2. DENTISTRY”
|
|
Creator |
Паліс, С.Ю.
|
|
Subject |
дистанційне навчання
інформаційні технології ліцензійний інтегрований іспит самопідготовка |
|
Description |
У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання для самопідготовки студентів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 2.Стоматологія". Аналіз проводився за останні три навчальних роки. Для цього були використанні дані вхідного рівня знань, результати в системі «Moodle» та офіційні результати іспиту студентів 5 курсу стоматологічного факультету. З’ясовано, що використання СДН для самостійної роботи та контролю знань студентів 5 курсу стомато¬логічного факультету при підготовці до ЛІІ “Крок 2. Стоматологія” сприяє покращенню рівня підготовки та досягненню більш високих її результатів.
Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
|
Date |
2018-09-10T08:07:11Z
2018-09-10T08:07:11Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14199
|
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Буковинський державний медичний університет
|
|