Запис Детальніше

QUALITY ASSESSMENT OF APPLYING DISTANCE LEARNING SYSTEMS IN TRAINING OF STUDENTS FOR LICENSED INTEGRAL EXAMINATION “KROK - 2. DENTISTRY”

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title QUALITY ASSESSMENT OF APPLYING DISTANCE LEARNING SYSTEMS IN TRAINING OF STUDENTS FOR LICENSED INTEGRAL EXAMINATION “KROK - 2. DENTISTRY”
 
Creator Паліс, С.Ю.
 
Subject дистанційне навчання
інформаційні технології
ліцензійний інтегрований іспит
самопідготовка
 
Description У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання для самопідготовки студентів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 2.Стоматологія". Аналіз проводився за останні три навчальних роки. Для цього були використанні дані вхідного рівня знань, результати в системі «Moodle» та офіційні результати іспиту студентів 5 курсу стоматологічного факультету. З’ясовано, що використання СДН для самостійної роботи та контролю знань студентів 5 курсу стомато¬логічного факультету при підготовці до ЛІІ “Крок 2. Стоматологія” сприяє покращенню рівня підготовки та досягненню більш високих її результатів.
Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії
 
Date 2018-09-10T08:07:11Z
2018-09-10T08:07:11Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14199
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Буковинський державний медичний університет