Запис Детальніше

Організація навчання грамоти першокласників за навчально-методичним комплектом

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711593/
 
Title Організація навчання грамоти першокласників за навчально-методичним комплектом
Организация обучения грамоте первоклассников по учебно-методическому комплекту
Organization of study of the first-graders certificates for a teaching-methodical kit
 
Creator Пономарьова, К. І.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті визначено основні завдання трьох періодів навчання грамоти (добукварного, букварного і післябукварного). Розкрито методику застосування навчально-методичного комплекту для реалізації цих завдань. Подано рекомендації щодо організації інтегрованих занять з навчання грамоти.
В статье определены основные задачи трёх периодов обучения грамоте (добукварный, букварный и послебукварный). Раскрыта методика применения учебно-методического комплекта для реализации этих задач. Даны рекомендации по организации интегрированных занятий по обучению грамоте.
The article defines the main tasks of the three periods of study of literacy (pre-letter, letter and post-letter). There explained is the method of application of the teaching-methodical set for the realization of these tasks. There are provided the recommendations for organization og integrated literacy classes.
 
Publisher ТОВ "Український освітянський видавничий центр "Оріон"
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711593/1/%D0%9A.%20%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0.%20%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87-%D1%8F%20%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%88-%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%BC.pdf
- Пономарьова, К. І. (2018) Organization of study of the first-graders certificates for a teaching-methodical kit Початкова освіта. pp. 74-79. ISSN 978-617-7485-41-3