Запис Детальніше

Особливості реалізації маркетингової стратегії в швацькій промисловості України

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості реалізації маркетингової стратегії в швацькій промисловості України
 
Creator Гнатченко, Є. Ю.
Міланко, Т. Ю.
 
Subject Бизнес-администрирования в условиях турбулентной экономики (2018)
 
Date 2018-02
 
Type Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/49978/1/ilovepdf_com-52-54.pdf
Гнатченко, Є. Ю. и Міланко, Т. Ю. (2018) Особливості реалізації маркетингової стратегії в швацькій промисловості України. In: ІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Бізнес-адміністрування в умовах турбулентної економіки", 01–28 лют. 2018 р., Харків.
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/49978/