Запис Детальніше

Інструменти соціальних сервісів у процесі колаборативного навчання майбутніх вчителів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24220/
 
Title Інструменти соціальних сервісів у процесі колаборативного навчання майбутніх вчителів початкової школи
Инструменты социальных сервисов в процессе колаборативних обучения будущих учителей начальной школы
Tools of social services in the collaborative training of future teachers of primary school
 
Creator Кучаковська, Галина Андріївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description В статті розкривається суть використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні майбутніх вчителів початкової школи; коротко
описані можливості використання інструментів соціальних сервісів під час організації колаборативного заняття. Предметом дослідження виступають інструменти соціальних сервісів у процесі колаборативного навчання майбутніх
вчителів початкової школи. Об’єктом дослідження є процес навчання майбутніх вчителів початкової школи. При роботі над статтею використані наступні методи: аналіз науково-педагогічної і методичної літератури щодо проблематики
статті; порівняння, вивчення та узагальнення педагогічного досвіду щодо покращення процесу навчання у системі професійної підготовки. За результатами
дослідження встановлено, що впровадження в освітній процес нових методів та прийомів, в особливості колаборативного навчання з використанням інструментів
соціальних сервісів, підвищить мотивацію до навчання у майбутніх вчителів
початкової школи, стимулюватиме самостійність та відповідальність у умовах
вирішення певних завдань в групі, розвиватиме навички роботи в команді,
відповідальність, прогностичність мислення та творчий підхід до вирішення
завдань.
В статье раскрывается суть использования инструментов социальных сервисов при колаборативних обучении будущих учителей начальной школы; кратко описаны возможности использования инструментов социальных сервисов при
организации колаборативных занятий. Предметом исследования выступают инструменты социальных сервисов в процессе колаборативних обучения будущих
учителей начальной школы. Объектом исследования является процесс обучения будущих учителей начальной школы. При работе над статьей использованы следующие методы: анализ научно-педагогической и методической литературы по
проблематике статьи; сравнения, изучения и обобщения педагогического опыта по
улучшению процесса обучения в системе профессиональной подготовки. По
результатам исследования установлено, что внедрение в учебный процесс новых
методов и приемов, в особенности колаборативних обучения с использованием
инструментов социальных сервисов повысит мотивацию к обучению будущих
учителей начальной школы, простимулирует самостоятельность и
ответственность в условиях решения определенных задач, развит навыки работы в
команде, ответственность, прогнозируемость мышления и творческий подход к
решению задач.
The article reveals the essence of the use of social services tools during collaborative training of future teachers of primary school; briefly describe the possibilities of using social services tools during the organization of a collaborative occupation. The subject of the research is the instruments of social services in the process of collaborative training future teachers of primary school. The object of research is the process of training future teachers of primary school. When working on the article used the following methods:
analysis of scientific and pedagogical and methodological literature on the issues of the article; comparison, study and generalization of pedagogical experience in improving the training process in the system of vocational training. According to the results of the study, it was found that the introduction of new methods and techniques, in particular, collaborative learning with the use of social services tools into the learning process, will increase the motivation for future teachers of primary school training, will promote autonomy and responsibility in terms of solving certain tasks in the group, develop teamwork skills, responsibility, prognosticity of thinking and creative approach to problem solving.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018-09-01
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24220/1/H_Kuchakovska_OD_3-4%2822-23%29_FITU.pdf
Кучаковська, Галина Андріївна (2018) Інструменти соціальних сервісів у процесі колаборативного навчання майбутніх вчителів початкової школи Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (3-4). с. 234-245. ISSN 2312-5829