Запис Детальніше

Інноваційні підходи у просуванні ВНЗ на ринку освітніх послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні підходи у просуванні ВНЗ на ринку освітніх послуг
Innovative approaches to promote higher education in the educational market
Инновационные подходы в продвижении вузов на рынке образовательных услуг
 
Creator Ніколаєва, Вікторія
Бруханська, Анастасія
 
Subject 330.341
 
Description Посилення конкурентних позицій вищих навчальних закладів, глобалізація та диференціація ринку освіти, динамічний розвиток інформаційних технологій, падіння ефективності класичних рекламних комунікацій створили передумови до форсованого оновлення системи інтегрованих маркетингових комунікацій. Слідуючи останнім трендам інформаційного суспільства, все більшої як популярності, так і необхідності набуває залучення соціальних мереж до маркетингових комунікацій освітніх установ. Що пояснюється високою ефективністю у впливі на клієнта, адаптивністю та охопленням широкої аудиторії.
The strengthening of the competitive position of higher education institutions, the globalization and differentiation of the education market, the dynamic development of information technology, the decline in the effectiveness of classical advertising communications have created the prerequisites for a forced updating of the integrated marketing communications system. Following the latest trends in the information society, increasing the popularity and necessity of attracting social networks to the marketing communications of educational institutions. This is due to high efficiency in customer impact, responsiveness and broad reach.
Усиление конкурентных позиций высших учебных заведений, глобализация и дифференциация рынка образования, динамичное развитие информационных технологий, падение эффективности классических рекламных коммуникаций создали предпосылки для форсированного обновления системы интегрированных маркетинговых коммуникаций. Следуя последним трендам информационного общества, все более как популярности, так и необходимости приобретает привлечение социальных сетей в маркетинговые коммуникации образовательных учреждений. Что объясняется высокой эффективностью в воздействии на клиента, адаптивностью и охватом широкой аудитории.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-09-13T10:49:25Z
2018-09-13T10:49:25Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Ніколаєва В. Інноваційні підходи у просуванні ВНЗ на ринку освітніх послуг / Вікторія Ніколаєва, Анастасія Бруханська // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 267–268. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-097-0
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25426
 
Language uk