Запис Детальніше

Стратегические маркетинговые цели университета

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегические маркетинговые цели университета
Strategic marketing objectives of the university
Стратегічні маркетингові цілі університету
 
Creator Павленко, Александр Вадимович
Pavlenko, Alexander
Павленко, Олександр Вадимович
 
Subject 33.338
 
Description В статье обобщены результаты авторского исследования и сформулированы стратегические маркетинговые цели отечественного университета: разработка и запуск кампании продвижения бренда / ребрендинг, которая повысит узнаваемость университета в целом, а также всех его факультетов / подразделений; внедрение маркетинговых стратегий, которые будут нацелены на ключевые внутренние и внешние аудитории для повышения их осведомленности о деятельности университета; активизация усилий по позиционированию университета как признанного на национальном (международном) уровне инновационного академического вуза, который фокусируется на уникальных программах, ориентированных на студентов и аспирантов; повышение информированности бизнес-сообщества о профессиональных навыках университета (преподавателей) по обучению студентов; повышение осведомленности бизнес-сообщества о программах обучения в университете и о том, как они могут использовать университет в качестве партнера по своим программам обучения.
The article summarizes the results of the author's research and formulated the strategic marketing goals of the domestic university: the development and launch of a brand promotion / rebranding campaign that will increase the recognition of the university as a whole, as well as all its faculties / divisions; implementation of marketing strategies that will target key internal and external audiences to increase their awareness of the university's activities; activation of efforts to position the university as an innovative academic institution recognized at the national (international) level, which focuses on unique programs aimed at students and graduate students; raising the awareness of the business community about the professional skills of the university (teachers) in training students; raising the awareness of the business community about university programs and how they can use the university as a partner in their training programs.
У статті узагальнені результати авторського дослідження і сформульовані стратегічні маркетингові цілі вітчизняного університету: розробка і запуск кампанії просування бренду / ребрендинг, яка підвищить впізнаваність університету в цілому, а також його факультетів / підрозділів; впровадження маркетингових стратегій, які будуть націлені на ключові внутрішні та зовнішні аудиторії для підвищення їх обізнаності про діяльність університету; активізація зусиль щодо позиціювання університету як визнаного на національному (міжнародному) рівні інноваційного академічного вузу, який фокусується на унікальних програмах, орієнтованих на студентів і аспірантів; підвищення інформованості бізнес-спільноти про професійні навички університету (викладачів) з навчання студентів; підвищення обізнаності бізнес-спільноти про програми навчання в університеті і про те, як вони можуть використовувати університет в якості партнера по своїх програмах навчання.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-09-13T11:09:36Z
2018-09-13T11:09:36Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Павленко А. Стратегические маркетинговые цели университета [Електронний ресурс] / Павленко Александр // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 276–278. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-097-0
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25430
 
Language ru