Запис Детальніше

Реалізація програмових вимог з літературного читання у змісті оригінал-макетів підручників (4 клас): погляд експерта

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711643/
http://ipvid.org.ua/products/2015/article1.php
 
Title Реалізація програмових вимог з літературного читання у змісті оригінал-макетів підручників (4 клас): погляд експерта
Анализ рукописей конкурсних учебников по литературному чтению для учащихся (4 класс): взгляд эксперта
The analysis of the manuscripts of the competition textbooks on literary reading for pupils of the 4th class: the opinion of the expert
 
Creator Мартиненко, Валентина Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology
 
Description У статті проаналізовано зміст електронних версій підручників з літературного читання (4 клас) під кутом зору реалізації провідних функцій підручника, повноти забезпечення Державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки випускників початкової школи з предмета. 3»ясовано переваги рукописів у контексті їх конструювання на компетентнісних засадах, розвивального підходу до навчання, забезпечення процесу учіння дітей в діалоговому, інтерактивному режимі, підготовки школярів до вивчення систематичного курсу літератури в основній школі. Виокремлено проблемні питання змісту підручників, показано їх вплив на рівень засвоєння школярами 4-х класів освітніх результатів за основними змістовими лініями базової навчальної програми, проілюстровано діапазон відмінностей у способах реалізації програмового змісту.
В статье проанализировано содержание электронных оригинал-макетов учебников по литературному чтению (4 клас) с точки зрения реализации ведущих функций учебника, полноты реализации Государственных требований к уровню общеобразовательной подготовки выпускников начальной школы по предмету. Определены преимущества рукописей в контексте их конструирования на компетентнісних засадах, загальнорозвивального підходу до навчання, забезпечення процесу учіння дітей в діалоговому, інтерактивному режимі, підготовки школярів до вивчення систематичного курсу літератури в основній школі. Выделены проблемные вопросы в содержании конкурсных учебников, показано их влияние на уровень освоения учащимися 4-х классов образовательных результатов за основными содержательными линиями базовой учебной программы.
In the article, the content of the electronic textbook in literary reading (the 4th grade) in the aspect of the leading textbook functions realization, meeting the State
requirements to the level of the comprehensive education of the primary school graduates in this subject was analyzed.
The advantages of the manuscripts in the context of their construction on the competence basis, the developmental teaching approach, the assurance of the process of teaching children by means of dialogues in the interactive mode, the preparation of pupils to learn the systematic literature course at the secondary school were defined.
The problematic issues in the textbooks content were determined; their influence on the level of academic results of the fourth-grade schoolchildren n accordance with the main content lines of the basic curriculum was demonstrated.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711643/1/1be23f5994ea3ef92b3c3c980568b3e6.pdf
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (2015) The analysis of the manuscripts of the competition textbooks on literary reading for pupils of the 4th class: the opinion of the expert Проблеми сучасного підручника, 1 (15). pp. 345-357. ISSN 2411-1309