Запис Детальніше

Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережа

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережа
 
Creator Мельник, Тетяна
 
Description Ця стаття виконана в межах проведення Всеукраїнського конкурсу наукових дослідницьких робіт студентів «Молодь опановує маркетинг імені Ігоря Ткаченка». Ми дякуємо Тетяні Мельник, студентки економічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича та її науковому керівнику к.е.н. Вардеванян В. А. за можливість друку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-09-18T10:52:05Z
2018-09-18T10:52:05Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Мельник Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережа / Тетяна Мельник // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 8–25.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25560
 
Language uk