Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство
|
|
Creator |
Ангелова, Сусанна
Давліканова, Олена |
|
Description |
Це історія про сексуальність, маркетинг, прогрес суспільства та людяність.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-09-18T10:55:23Z
2018-09-18T10:55:23Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / Сусанна Ангелова, Олена Давліканова // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 26–31.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25562 |
|
Language |
uk
|
|