Запис Детальніше

Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство
 
Creator Ангелова, Сусанна
Давліканова, Олена
 
Description Це історія про сексуальність, маркетинг, прогрес суспільства та людяність.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-09-18T10:55:23Z
2018-09-18T10:55:23Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / Сусанна Ангелова, Олена Давліканова // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 26–31.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25562
 
Language uk