Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna Лылык, Ирина Викторовна Губернюк, Анна |
|
Description |
Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середній підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем «Маркетингове планування» та «Стратегії просування» під час викладання курсів з маркетингу та менеджменту.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-09-18T11:05:35Z
2018-09-18T11:05:35Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / Ірина Лилик, Анна Губернюк // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 32–35.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25563 |
|
Language |
uk
|
|