Запис Детальніше

Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna
Лылык, Ирина Викторовна
Губернюк, Анна
 
Description Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середній підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем «Маркетингове планування» та «Стратегії просування» під час викладання курсів з маркетингу та менеджменту.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-09-18T11:05:35Z
2018-09-18T11:05:35Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / Ірина Лилик, Анна Губернюк // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 32–35.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25563
 
Language uk