Запис Детальніше

Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння
 
Creator Яцишина, Лариса
Ющук, Юлія
 
Description У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-09-18T11:16:42Z
2018-09-18T11:16:42Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Лариса Яцишина, Юлія Ющук // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 55–62.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25567
 
Language uk