Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння
|
|
Creator |
Яцишина, Лариса
Ющук, Юлія |
|
Description |
У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-09-18T11:16:42Z
2018-09-18T11:16:42Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Лариса Яцишина, Юлія Ющук // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – С. 55–62.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25567 |
|
Language |
uk
|
|