Запис Детальніше

Актуальні механізми комерціалізації інновацій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальні механізми комерціалізації інновацій
Modern mechanisms commercialization of innovations
 
Creator Павленко, Ірина Анатоліївна
Pavlenko, Iryna
Павленко, Ирина Анатольевна
 
Subject дифузія інновацій
інноваційний проект
екосистема інновацій
взаємодія науки та бізнесу
diffusion of innovations
innovation project
innovation ecosystem
science industry interaction
65.011.4: 334.7.01
 
Description У статті систематизовано існуючі в науковому полі механізми комерціалізації інновацій під кутом зору місця в них основних учасників інноваційного процесу. Автор дійшов висновків, що системоутворюючим у розумінні сутності комерціалізації інновацій, є те, з позиції якого учасника процесу комерціалізації ми її розглядатимемо: по-перше, з точки зору автора-винахідника інновації, по-друге, посередницьких структур на ринку об'єктів авторських прав чи, по-третє, підприємства, яке впроваджуватиме на ринку результати НДДКР. Автором доведено, що всі різновиди механізмів комерціалізації інновацій можуть бути укрупнені до трьох: самостійне використання результатів НДДКР, повна передача прав на інновацію (результати НДДКР) та переуступка частини прав на інновацію. Вибір пріоритетного механізму комерціалізації інновацій має здійснюватись на основі аналізу чотирьох груп параметрів механізму: його можливостей, ризиків, складу і суми витрат та потенційних доходів.
In the article the mechanisms of innovation commercialization systematized from the perspective of the place in which the main participants in the innovation process. The author concludes that the backbone in understanding the essence of the commercialization of innovation is that, from the perspective of a participant commercialization process we consider it: first, in terms of the author(inventor of innovation, secondly, market intermediaries' objects of copyright or, thirdly, the company, which will implement the results of the market research. The author proved that all kinds of mechanisms commercialization of innovations can be enlarged to three self using the results of R & D, full transmission rights on innovation (R & D results) and assignment of rights to innovation. Choosing priority mechanism for commercializing innovations must be based on the analysis of the four groups of parameters mechanism: its opportunities, risks, composition and amount of costs and potential income.
 
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
 
Date 2018-09-20T08:47:09Z
2018-09-20T08:47:09Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Павленко І. А. Актуальні механізми комерціалізації інновацій / І. А. Павленко // Агросвіт. – 2015. – № 5. – С. 25–28.
2306-6792
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25628
 
Language uk