Споживач як ключовий суб'єкт в управлінні результативністю підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Споживач як ключовий суб'єкт в управлінні результативністю підприємства
|
|
Creator |
Олексюк, Олексій Іванович
Oleksiyk, Oleksiy Олексюк, Алексей Иванович |
|
Subject |
658.16
|
|
Description |
У статті представленні результати авторського дослідження ролі і значення споживача у економічних процесах та результативності функціонування підприємств. Запропоновано концептуальні підходи до розробки споживчих критеріїв оцінки економічних результатів та управління результативністю діяльності підприємств.
The article presents the author"s results of the role and meaning of the consumer in economical processes and business performance of enterprises. Conceptual approaches are offered to develop of the consumer"s estimation criteria for economic results and business performance management of enterprises. |
|
Publisher |
Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
|
|
Date |
2018-09-20T09:04:23Z
2018-09-20T09:04:23Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Олексюк О. І. Споживач як ключовий суб'єкт в управлінні результативністю підприємства / О. І. Олексюк // Агросвіт. – 2009. – № 4. – С. 35–40.
2306-6792 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25631 |
|
Language |
uk
|
|