Запис Детальніше

Споживач як ключовий суб'єкт в управлінні результативністю підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживач як ключовий суб'єкт в управлінні результативністю підприємства
 
Creator Олексюк, Олексій Іванович
Oleksiyk, Oleksiy
Олексюк, Алексей Иванович
 
Subject 658.16
 
Description У статті представленні результати авторського дослідження ролі і значення споживача у економічних процесах та результативності функціонування підприємств. Запропоновано концептуальні підходи до розробки споживчих критеріїв оцінки економічних результатів та управління результативністю діяльності підприємств.
The article presents the author"s results of the role and meaning of the consumer in economical processes and business performance of enterprises. Conceptual approaches are offered to develop of the consumer"s estimation criteria for economic results and business performance management of enterprises.
 
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
 
Date 2018-09-20T09:04:23Z
2018-09-20T09:04:23Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Олексюк О. І. Споживач як ключовий суб'єкт в управлінні результативністю підприємства / О. І. Олексюк // Агросвіт. – 2009. – № 4. – С. 35–40.
2306-6792
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25631
 
Language uk