Запис Детальніше

Формування конкурентної стратегії підприємств із виробництва товарів повсякденного попиту

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентної стратегії підприємств із виробництва товарів повсякденного попиту
Formation of competitive strategy of enterprises for the production of goods of everyday demand
 
Creator Ліщинська, Вікторія Валеріївна
Lіshchynska, Victoria
Лищинская, Виктория Валерьевна
 
Subject стратегія
конкурентна перевага
базова конкурентна стратегія
товари повсякденного попиту
показники вибору конкурентної стратегії
strategy
competitive advantage
competitive strategy
goods of everyday demand
indicators of competitive strategy selection
338.45:005.332.4
 
Description Статтю присвячено проблемі вибору базової конкурентної стратегії підприємства. Запропоновано та обгрунтовано методичний підхід для вибору базових конкурентних стратегій підприємств з виробництва товарів повсякденного попиту, що грунтується на поєднанні базових стратегій лідерства у витратах і диференціації продукції. Проаналізовано особливості товарів повсякденного попиту та особливості конкурентних відносин на ринку товарів з обмеженим строком споживання. Визначено показники вибору базової конкурентної стратегії підприємств з виробництва товарів повсякденного попиту. Розкрито особливості застосування конкурентних стратегій вибіркової диференціації продукції, фокусної мінімізації та оптимального співвідношення мінімізації і диференціації для підприємств з виробництва товарів повсякденного попиту.
The article is devoted to the problem of choosing the basic competitive strategy of the enterprise. The methodical approach for choosing the basic competitive strategies of enterprises for the production of goods of everyday demand is proposed and substantiated, based on a combination of basic strategies of leadership in costs and product differentiation. The peculiarities of the goods of everyday demand and features of competitive relations on the market of consumer goods that are rapidly being realized are analyzed. The indicators of the choice of the basic competitive strategy of enterprises for the production of goods of daily demand are determined. The features of application of competitive strategies of selective assortment product differentiation, focal minimization, parallel application of cost minimization and differentiation and the optimal ratio of minimization and differentiation for enterprises for the production of goods of daily demand are revealed.
 
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
 
Date 2018-09-20T11:51:02Z
2018-09-20T11:51:02Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Ліщинська В. В. Формування конкурентної стратегії підприємств із виробництва товарів повсякденного попиту / В. В. Ліщинська // Агросвіт. – 2018. – № 8. – С. 41–47.
2306-6792
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25647
 
Language uk