Сутність та складові клієнт-орієнтованого управління підприємством
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність та складові клієнт-орієнтованого управління підприємством
The core and the components of the client-oriented enterprise management |
|
Creator |
Лаврененко, Валентина Віталіївна
Lavrenenko, Valentyna Лаврененко, Валентина Витальевна Аніськіна, І. В. Aniskina, I. |
|
Subject |
конкурентоспроможність підприємства
клієнт-орієнтований підхід загальний менеджмент якості управління відносинами з клієнтами competitiveness of the enterprise client-oriented approach total quality management customer relationship management 334.02 |
|
Description |
Розглянуто сутність поняття клієнт-орієнтованого підходу до управління підприємством у рамках підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено особливості використання даного підходу та його складові. Висвітлено суть концепцій TQM та CRM як найбільш популярних при впровадженні клієнт-орієнтованого підходу. Описано переваги та недоліки клієнт-орієнтованого управління на підприємстві.
The core of the client-oriented approach to the enterprise management in the context of increase of competitiveness is considered. The peculiarities of this approach in use and its components are revealed. TQM and CRM concepts as the most popular when the client-oriented approach is being implemented are clarified. The advantages and lacks of the client-oriented enterprise management are described. |
|
Publisher |
Чорноморський державний університет імені Петра Могили, ТОВ "ДКС Центр"
|
|
Date |
2018-09-24T11:45:06Z
2018-09-24T11:45:06Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лаврененко В. В. Сутність та складові клієнт-орієнтованого управління підприємством / В. В. Лаврененко, І. В. Аніськіна // Інвестиції: практика і досвід. – 2013. – № 12. – С. 58–61.
2306-6814 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25691 |
|
Language |
uk
|
|