Запис Детальніше

Сутність та складові клієнт-орієнтованого управління підприємством

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та складові клієнт-орієнтованого управління підприємством
The core and the components of the client-oriented enterprise management
 
Creator Лаврененко, Валентина Віталіївна
Lavrenenko, Valentyna
Лаврененко, Валентина Витальевна
Аніськіна, І. В.
Aniskina, I.
 
Subject конкурентоспроможність підприємства
клієнт-орієнтований підхід
загальний менеджмент якості
управління відносинами з клієнтами
competitiveness of the enterprise
client-oriented approach
total quality management
customer relationship management
334.02
 
Description Розглянуто сутність поняття клієнт-орієнтованого підходу до управління підприємством у рамках підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено особливості використання даного підходу та його складові. Висвітлено суть концепцій TQM та CRM як найбільш популярних при впровадженні клієнт-орієнтованого підходу. Описано переваги та недоліки клієнт-орієнтованого управління на підприємстві.
The core of the client-oriented approach to the enterprise management in the context of increase of competitiveness is considered. The peculiarities of this approach in use and its components are revealed. TQM and CRM concepts as the most popular when the client-oriented approach is being implemented are clarified. The advantages and lacks of the client-oriented enterprise management are described.
 
Publisher Чорноморський державний університет імені Петра Могили, ТОВ "ДКС Центр"
 
Date 2018-09-24T11:45:06Z
2018-09-24T11:45:06Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Лаврененко В. В. Сутність та складові клієнт-орієнтованого управління підприємством / В. В. Лаврененко, І. В. Аніськіна // Інвестиції: практика і досвід. – 2013. – № 12. – С. 58–61.
2306-6814
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25691
 
Language uk