Запис Детальніше

Відгук опонента Маркотенко Т.С. кандидат педагогічних наук, доуента на дисертцію Кондратенко Н.Ю. Методика формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24281/
 
Title Відгук опонента Маркотенко Т.С. кандидат педагогічних наук, доуента на дисертцію Кондратенко Н.Ю. Методика формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології
Відгук опонента Маркотенко Т.С. кандидат педагогічних наук, доуента на дисертцію Кондратенко Н.Ю. Методика формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології
Відгук опонента Маркотенко Т.С. кандидат педагогічних наук, доуента на дисертцію Кондратенко Н.Ю. Методика формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології
 
Creator Кондратенко, Наталія Юріївна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Дисертаційна робота присвячена проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
У роботі з’ясовано зміст понять “комунікативний акт”, “мовленнєвий акт”,” комунікація”, “компетенція”, “компетентність” та уточнено змістове наповнення термінів “комунікативна компетентність майбутнього журналіста”, “лінгвокультурологія”, “лінгвокультурологічна компетентність майбутнього журналіста”. Комунікативну компетентність майбутнього журналіста потлумачено як внутрішній ресурсний потенціал, засвоєну систему знань, необхідну для здійснення ефективного спілкування, ситуативної адаптивності; сукупність професійно значущих умінь і навичок, потрібних для оперативного й адекватного сприймання чужих програм мовленнєвої поведінки та мобільної побудови власних комунікативних стратегій, адекватних цілям, сферам, жанрам і ситуаціям спілкування; як мобілізаційну готовність до комунікативної діяльності, вільне володіння вербальними й невербальними засобами соціальної поведінки.
Розкрито психологічні чинники формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців та обґрунтовано лінгводидактичні основи формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
Проаналізовано навчально-методичне забезпечення формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів, визначено лінгводидактичні умови формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології: розвиток монологічного й діалогічного мовлення студентів; удосконалення комунікативних ознак мовлення майбутніх журналістів; формування мовленнєвої креативності студентів; риторизація освітнього процесу; упровадження лінгвокультурологічних вправ і завдань. Розроблено критерії (мотиваційно-ціннісний, нормативний, тезаурусний, жанровий), показники та виявлено рівні (високий, достатній, середній, елементарний) сформованості комунікативної компетентності майбутніх журналістів
З’ясовано зміст, мету, завдання експериментально-дослідної роботи; розроблено програму; описано й проаналізовано перебіг і результати формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту; доведено ефективність розробленої методики формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
Експериментальне навчання засвідчило ефективність пропонованої методики формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
Дисертаційна робота присвячена проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
У роботі з’ясовано зміст понять “комунікативний акт”, “мовленнєвий акт”,” комунікація”, “компетенція”, “компетентність” та уточнено змістове наповнення термінів “комунікативна компетентність майбутнього журналіста”, “лінгвокультурологія”, “лінгвокультурологічна компетентність майбутнього журналіста”. Комунікативну компетентність майбутнього журналіста потлумачено як внутрішній ресурсний потенціал, засвоєну систему знань, необхідну для здійснення ефективного спілкування, ситуативної адаптивності; сукупність професійно значущих умінь і навичок, потрібних для оперативного й адекватного сприймання чужих програм мовленнєвої поведінки та мобільної побудови власних комунікативних стратегій, адекватних цілям, сферам, жанрам і ситуаціям спілкування; як мобілізаційну готовність до комунікативної діяльності, вільне володіння вербальними й невербальними засобами соціальної поведінки.
Розкрито психологічні чинники формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців та обґрунтовано лінгводидактичні основи формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
Проаналізовано навчально-методичне забезпечення формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів, визначено лінгводидактичні умови формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології: розвиток монологічного й діалогічного мовлення студентів; удосконалення комунікативних ознак мовлення майбутніх журналістів; формування мовленнєвої креативності студентів; риторизація освітнього процесу; упровадження лінгвокультурологічних вправ і завдань. Розроблено критерії (мотиваційно-ціннісний, нормативний, тезаурусний, жанровий), показники та виявлено рівні (високий, достатній, середній, елементарний) сформованості комунікативної компетентності майбутніх журналістів
З’ясовано зміст, мету, завдання експериментально-дослідної роботи; розроблено програму; описано й проаналізовано перебіг і результати формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту; доведено ефективність розробленої методики формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
Експериментальне навчання засвідчило ефективність пропонованої методики формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
Дисертаційна робота присвячена проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
У роботі з’ясовано зміст понять “комунікативний акт”, “мовленнєвий акт”,” комунікація”, “компетенція”, “компетентність” та уточнено змістове наповнення термінів “комунікативна компетентність майбутнього журналіста”, “лінгвокультурологія”, “лінгвокультурологічна компетентність майбутнього журналіста”. Комунікативну компетентність майбутнього журналіста потлумачено як внутрішній ресурсний потенціал, засвоєну систему знань, необхідну для здійснення ефективного спілкування, ситуативної адаптивності; сукупність професійно значущих умінь і навичок, потрібних для оперативного й адекватного сприймання чужих програм мовленнєвої поведінки та мобільної побудови власних комунікативних стратегій, адекватних цілям, сферам, жанрам і ситуаціям спілкування; як мобілізаційну готовність до комунікативної діяльності, вільне володіння вербальними й невербальними засобами соціальної поведінки.
Розкрито психологічні чинники формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців та обґрунтовано лінгводидактичні основи формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
Проаналізовано навчально-методичне забезпечення формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів, визначено лінгводидактичні умови формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології: розвиток монологічного й діалогічного мовлення студентів; удосконалення комунікативних ознак мовлення майбутніх журналістів; формування мовленнєвої креативності студентів; риторизація освітнього процесу; упровадження лінгвокультурологічних вправ і завдань. Розроблено критерії (мотиваційно-ціннісний, нормативний, тезаурусний, жанровий), показники та виявлено рівні (високий, достатній, середній, елементарний) сформованості комунікативної компетентності майбутніх журналістів
З’ясовано зміст, мету, завдання експериментально-дослідної роботи; розроблено програму; описано й проаналізовано перебіг і результати формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту; доведено ефективність розробленої методики формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
Експериментальне навчання засвідчило ефективність пропонованої методики формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24281/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Кондратенко, Наталія Юріївна (2018) Відгук опонента Маркотенко Т.С. кандидат педагогічних наук, доуента на дисертцію Кондратенко Н.Ю. Методика формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.