Проблеми вихователя і вчителя у педагогічній спадщині Григорія Ващенка
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24282/
|
|
Title |
Проблеми вихователя і вчителя у педагогічній спадщині Григорія Ващенка
Problems of the educator and teacher in the pedagogical heritage of Grigory Vaschenko Проблемы воспитателя и учителя в педагогическом наследии Григория Ващенко |
|
Creator |
Коваленко, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Проблема особистості вихователя, вчителя - одна з центральних у педагогічній спадщині видатного педагога-гуманіста XX сторіччя Григорія Григоровича Ващенка. Найважливішим для вчителя, на переконання Г. Ващенка, є турбота про ближнього (учня), в контексті професійної компетентності це мистецтво взаєморозуміння, індивідуальна підтримка і допомога учневі, створення ситуацій життєвого успіху, допомога у виборі правильної життєвої позиції, визначенні життєвих орієнтирів і цінностей, оптимістичного ставлення щодо проявів його особистості.
The problem of the personality of the educator, the teacher is one of the most important in the pedagogical heritage of the outstanding teacher of humanities of the 20th century, Grigory Grigorievich Vaschenko. The most important thing for the teacher, according to G. Vaschenko, is the care of the neighbor (pupil), in the context of professional competence, this is the art of mutual understanding, individual support and assistance to the student, the creation of situations of vital success, help in choosing the right attitude, determining the vital reference points and values, an optimistic attitude towards manifestations of his personality. Проблема личности воспитателя, учителя - одна из центральных в педагогическом наследии выдающегося педагога-гуманиста XX века Григория Григорьевича Ващенко. Важнейшим для учителя, по мнению Г. Ващенко, забота о ближнем (ученика), в контексте профессиональной компетентности это искусство взаимопонимания, индивидуальная поддержка и помощь ученику, создание ситуаций жизненного успеха, помощь в выборе правильной жизненной позиции, определении жизненных ориентиров и ценностей, оптимистичного отношения относительно проявлений его личности. |
|
Date |
2018-05-18
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24282/1/O_Kovalenko_PVVPSGV.pdf
Коваленко, Олена Володимирівна (2018) Проблеми вихователя і вчителя у педагогічній спадщині Григорія Ващенка Григорій Ващенко як один з фундаторів української національної школи й освіти. с. 25-28. |
|