Запис Детальніше

The role of internet technologies in preparing future social pedagoges to health-savings

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24289/
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/index#.W6k7uGgzbIV
 
Title The role of internet technologies in preparing future social pedagoges to health-savings
Роль інтернет-технологій у підготовці майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбереження
 
Creator Lekholetova, Maryna
Лехолетова, Марина Миколаївна
 
Subject Erih Plus
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description The article highlights the importance of health-preserving activities in the professional activities of social educators and the role of Internet technologies in preparing healthcare. The emphasis placed on the expediency of using Internet technologies for the effective preparation of future social educators for health preservation. Expansion of the presentation on mechanisms of preservation and strengthening of health; formation of a belief system in future social educators about responsibility for their health and lifestyle, aimed at improving the organism, disclosing its reserve capacity; active work and organization of various forms and methods of teaching students a healthy lifestyle. The article substantiates the principles of preparing students for healthcare in a higher education institution. Moreover, the author determines the attitude of students to healthcare through Internet technologies through questionnaires. The result of the survey was that most of the interviewed future social educators have expressed a desire to apply Internet technologies in the preparation for healthcare and for self-improvement in the future professional activities of social educators. Analysis of survey data for future social educators testified about the need introduction to the training of future social workers to health-saving appropriate forms and methods of using Internet technologies in higher education.
У статті висвітлено значення здоров’язбережувальної діяльності у професійній діяльності соціальних педагогів та роль інтернет-технологій у підготовці до здоров’язбереження. Акцентовано увагу на доцільності застосування інтернет-технологій для ефективності підготовки майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбереження. Розширення уявлення щодо механізмів збереження та зміцнення здоров’я; формування у майбутніх соціальних педагогів системи переконань щодо відповідальності за своє здоров’я та спосіб життя, спрямований на оздоровлення організму, розкриття його резервних можливостей; здійснення активної роботи та організації різних форм та методів навчання студентів здоровому способу життя. Обґрунтовано принципи підготовки студентів до здоров’язбереження в умовах закладу вищої освіти. Визначено ставлення студентів до здоров’язбереження засобами інтернет-технологій шляхом анкетування. У результаті анкетування було з’ясовано, що більшість з опитаних майбутніх соціальних педагогів виявили бажання застосовувати інтернет-технології у підготовці до здоров’язбереження та для самовдосконалення в майбутній професійній діяльності соціального педагога. Аналіз анкетних даних майбутніх соціальних педагогів засвідчив про необхідність впровадження у підготовку майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбереження відповідних форм та методів роботи із застосуванням інтернет-технологій у закладах вищої освіти.
 
Publisher Київський університете імені Бориса Грінченка
 
Date 2018-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24289/1/Lekholetova_eng_%E2%84%96%204%20%282018%29.pdf
Lekholetova, Maryna та Лехолетова, Марина Миколаївна (2018) Роль інтернет-технологій у підготовці майбутніх соціальних педагогів до здоров’язбереження Open Educational E-environment of modern university (4). с. 116-123. ISSN 2414-0325