Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура й зміст
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711737/
http://npo.kubg.edu.ua/numbers/44-arkhiv-nomeriv-2016-roku/97-3-4-2016.html?showall=&start=16 |
|
Title |
Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура й зміст
PhD dissertations in education in the United States: requirements, strycture and content |
|
Creator |
Сисоєва, С.О.
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті розглянуто вимоги, обсяг, структуру та зміст наукових досліджень на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти; розкрито структуру вступу й кожного розділу дисертації; приділена увага змісту розділу з методології дослідження, огляду використаної літератури й формуванням висновків; підкреслено, що наукові роботи такого рівня обов’язково повинні містити рекомендації для подальших досліджень; відібрано приклади досліджень, у яких розкривається спільне й відмінне у наукових ступенях Ed.D. і Ph.D.
The article discusses the requirements, scope, structure and content of research works for obtaining the degree of PhD in education. The author studies the structure of introduction and each chapter. Much attention is paid to the section on methodology research, reviews of literature and forming conclusions. It is stressed that the scientific work of this level must contain recommendations for further research. The examples of studies are selected that revealed common and differences in academic degrees of EdD and PhD. |
|
Publisher |
ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС»
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711737/1/Sysoieva_S._NPO%25233-4-2016_.pdf
- Сисоєва, С.О. (orcid.org/0000-0003-2499-732X <http://orcid.org/0000-0003-2499-732X>) (2016) PhD dissertations in education in the United States: requirements, strycture and content Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 3-4 (48-49). pp. 85-89. ISSN 1609-8595 |
|