Запис Детальніше

Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура й зміст

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711737/
http://npo.kubg.edu.ua/numbers/44-arkhiv-nomeriv-2016-roku/97-3-4-2016.html?showall=&start=16
 
Title Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура й зміст
PhD dissertations in education in the United States: requirements, strycture and content
 
Creator Сисоєва, С.О.
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглянуто вимоги, обсяг, структуру та зміст наукових досліджень на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти; розкрито структуру вступу й кожного розділу дисертації; приділена увага змісту розділу з методології дослідження, огляду використаної літератури й формуванням висновків; підкреслено, що наукові роботи такого рівня обов’язково повинні містити рекомендації для подальших досліджень; відібрано приклади досліджень, у яких розкривається спільне й відмінне у наукових ступенях Ed.D. і Ph.D.
The article discusses the requirements, scope, structure and content of research works for obtaining the degree of
PhD in education. The author studies the structure of introduction and each chapter. Much attention is paid to the
section on methodology research, reviews of literature and forming conclusions. It is stressed that the scientific work
of this level must contain recommendations for further research. The examples of studies are selected that revealed
common and differences in academic degrees of EdD and PhD.
 
Publisher ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС»
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711737/1/Sysoieva_S._NPO%25233-4-2016_.pdf
- Сисоєва, С.О. (orcid.org/0000-0003-2499-732X <http://orcid.org/0000-0003-2499-732X>) (2016) PhD dissertations in education in the United States: requirements, strycture and content Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 3-4 (48-49). pp. 85-89. ISSN 1609-8595