Запис Детальніше

Наукові ступені в галузі освіти: міжнародна практика

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711740/
 
Title Наукові ступені в галузі освіти: міжнародна практика
Scientific degrees in education: international practice
 
Creator Сисоєва, С.О.
 
Subject 001.9 Dissemination of ideas
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті аналізується зарубіжний досвід щодо визначення наукових ступенів в галузі освіти: доктор філософії (PhD, Doctor of Philosophy), доктор в галузі освіти (EdD, Doctor of education), доктор наук DSc/ScD (Doctor of Science); підкреслено, що всі ці ступені відносяться до концепту докторського ступеню «doctoral degree»; зроблено висновок, що впровадження наукового ступеня PhD в галузі освіти в Україні потребує ретельності у визначенні його змісту й цільової аудиторії здобувачів без обмеження доступу до здійснення наукових досліджень практиків сфери освіти.
International experience concerning determination of the essence of the scientific degrees of Doctor of Philosophy (PhD), Doctor of Education (Ed.D.), Doctor of Science (D.Sc./Sc.D is analyzed in the
article; it is emphasized that all these
degrees refer to the doctor’s degree concept: “doctoral degree”; it is concluded that Ph.D degree introduction in the education sphere of Ukraine requires thoroughness in the determination of it s content and target
consumers audience without limitation of the access to scientific research pursuance by practitioners in education sphere.
 
Publisher Рідна школа
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711740/1/Sysoieva_NDLOSV_2016_EM.PDF
- Сисоєва, С.О. (orcid.org/0000-0003-2499-732X <http://orcid.org/0000-0003-2499-732X>) (2016) Scientific degrees in education: international practice Рідна школа, 11-12. pp. 18-23. ISSN 0131-6788