Запис Детальніше

Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинку

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинку
 
Creator Устьян, Олександр Юрійович
 
Subject клієнтоорієнтованість
клієнтоорієнтований маркетинг
сфера розваг і відпочинку
інтрамаркетинг
внутрішній маркетинг
маркетинг відносин
кайдзен
точки контакту
стандарт обслуговування
проектування послуги
 
Description Дисертацію присвячено обґрунтуванню та подальшому розвитку
теоретико-методичних положень і практичних рекомендацій щодо
удосконалення маркетингової діяльності шляхом впровадження
клієнтоорієнтованого підходу на підприємствах сфери розваг і відпочинку.
У рамках роботи обґрунтовано доцільність виділення концепції
«клієнтоорієнтований маркетинг. Розроблена авторська класифікація
підприємств сфери послуг на засадах критерію клієнтоорієнтованості як
маркетингового фактора. Запропоновані авторські визначення категорій
«послуга», «клієнтоорієнтованість» та «клієнтоорієнтований маркетинг».
Удосконалений методичний підхід до маркетингового дослідження ринку та
маркетингової діяльності підприємств сфери розваг і відпочинку. Розроблений
концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на
підприємствах сфери розваг і відпочинку. Удосконалений методичний підхід до
визначення найбільш клієнтоорієнтованого підприємства, що ґрунтується на
методі аналізу ієрархій. Розширений методичний інструментарій
клієнтоорієнтованого маркетингу завдяки інструментам із суміжних
функціональних областей менеджменту.
 
Date 2018-09-26T13:08:49Z
2018-09-26T13:08:49Z
2018-09-26
 
Type Working Paper
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6791
 
Language ua