Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинку
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинку
|
|
Creator |
Устьян, Олександр Юрійович
|
|
Subject |
клієнтоорієнтованість
клієнтоорієнтований маркетинг сфера розваг і відпочинку інтрамаркетинг внутрішній маркетинг маркетинг відносин кайдзен точки контакту стандарт обслуговування проектування послуги |
|
Description |
Дисертацію присвячено обґрунтуванню та подальшому розвитку теоретико-методичних положень і практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності шляхом впровадження клієнтоорієнтованого підходу на підприємствах сфери розваг і відпочинку. У рамках роботи обґрунтовано доцільність виділення концепції «клієнтоорієнтований маркетинг. Розроблена авторська класифікація підприємств сфери послуг на засадах критерію клієнтоорієнтованості як маркетингового фактора. Запропоновані авторські визначення категорій «послуга», «клієнтоорієнтованість» та «клієнтоорієнтований маркетинг». Удосконалений методичний підхід до маркетингового дослідження ринку та маркетингової діяльності підприємств сфери розваг і відпочинку. Розроблений концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємствах сфери розваг і відпочинку. Удосконалений методичний підхід до визначення найбільш клієнтоорієнтованого підприємства, що ґрунтується на методі аналізу ієрархій. Розширений методичний інструментарій клієнтоорієнтованого маркетингу завдяки інструментам із суміжних функціональних областей менеджменту. |
|
Date |
2018-09-26T13:08:49Z
2018-09-26T13:08:49Z 2018-09-26 |
|
Type |
Working Paper
|
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6791
|
|
Language |
ua
|
|