Запис Детальніше

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНОК

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНОК
 
Creator Кравченко, Тетяна Іванівна
 
Subject інноваційна продукція
роцес просування інноваційної продукції
ринок
суб’єкт господарювання
потенційні та фактичні споживачі
бюджет процесу просування
конкурентоспроможність інноваційної продукції
стратегія управління
організаційно-економічний механізм
 
Description Дисертацію присвячено розв’язанню важливого для економіки України наукового завдання розробки організаційно-економічного механізму управління процесом просування інноваційної продукції на ринок. Запропоновано концепцію організаційно-економічного механізму управління процесом просування інноваційної продукції на ринок, засновану на маркетингово-орієнтованому, ситуаційному, цільовому та процесному підходах. Удосконалено метод формування потенційного ринку інноваційної продукції, метод планування процесу просування інноваційної продукції на ринок та метод розробки стратегії управління процесом просування інноваційної продукції на ринок, а також розвинуто підхід до формування бюджету процесу просування інноваційної продукції на ринок і комплексний підхід до оцінки конкурентоспроможності інноваційної продукції. Універсальність і практичну значущість результатів дослідження підтверджено досягненням економічного ефекту у сумі 586486,14 грн від їх впровадження у практичну діяльність суб’єктів господарювання різних сфер економіки.
 
Date 2018-09-27T06:17:55Z
2018-09-27T06:17:55Z
2018-09-27
 
Type Working Paper
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6792
 
Language ua