ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНОК
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНОК
|
|
Creator |
Кравченко, Тетяна Іванівна
|
|
Subject |
інноваційна продукція
роцес просування інноваційної продукції ринок суб’єкт господарювання потенційні та фактичні споживачі бюджет процесу просування конкурентоспроможність інноваційної продукції стратегія управління організаційно-економічний механізм |
|
Description |
Дисертацію присвячено розв’язанню важливого для економіки України наукового завдання розробки організаційно-економічного механізму управління процесом просування інноваційної продукції на ринок. Запропоновано концепцію організаційно-економічного механізму управління процесом просування інноваційної продукції на ринок, засновану на маркетингово-орієнтованому, ситуаційному, цільовому та процесному підходах. Удосконалено метод формування потенційного ринку інноваційної продукції, метод планування процесу просування інноваційної продукції на ринок та метод розробки стратегії управління процесом просування інноваційної продукції на ринок, а також розвинуто підхід до формування бюджету процесу просування інноваційної продукції на ринок і комплексний підхід до оцінки конкурентоспроможності інноваційної продукції. Універсальність і практичну значущість результатів дослідження підтверджено досягненням економічного ефекту у сумі 586486,14 грн від їх впровадження у практичну діяльність суб’єктів господарювання різних сфер економіки.
|
|
Date |
2018-09-27T06:17:55Z
2018-09-27T06:17:55Z 2018-09-27 |
|
Type |
Working Paper
|
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6792
|
|
Language |
ua
|
|