Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711753/
|
|
Title |
Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами
Знаем. Думаем. Применяем: обеспечение равного доступа к обучению детей с особыми образовательными потребностями We know. We think. We apply: ensuring equal access to the education of children with special educational needs |
|
Creator |
Рібцун, Юлія Валентинівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
В статті розкрито поняття "люди з особливими освітніми потребами (ООП)", запропоновані універсальні методи роботи з дітьми з ООП, репрезентовані зразки завдань, які доцільно використовувати на уроках та в позаурочний час з молодшими школярами.
В статье раскрыто понятие "люди с особыми образовательными потребностями (ООП)", представлены универсальные методы работы с детьми с ООП, предложены образцы заданий, которые можно использовать на уроках и во внеурочное время с младшими школьниками. The article describes the concept of "people with special educational needs (SEN)", presents universal methods of working with children with SEN, offers sample assignments that can be used in classrooms and out-of-school hours with junior schoolchildren. |
|
Publisher |
ВГ "Основа"
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711753/1/Logoped_2018_Ribtsun.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704 <http://orcid.org/0000-0002-2672-3704>) (2018) We know. We think. We apply: ensuring equal access to the education of children with special educational needs Логопед, 9 (93). pp. 2-13. ISSN 0321-1401 |
|