Запис Детальніше

Формування історичних знань у розумово відсталих учнів в Україні у дореволюційний період

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711782/
 
Title Формування історичних знань у розумово відсталих учнів в Україні у дореволюційний період
Formation of historical knowledge in mentally retarded children in Ukraine in the prerevolutionary period
 
Creator Косенко, Ю. М.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті висвітлюється проблема вивчення історичного матеріалу розумово відсталими дітьми в Україні у
дореволюційний період, розглядаються питання становлення системи навчальних закладів для осіб із порушеннями
інтелектуального розвитку у другій половині ХІХ – початку ХХ століття. Досліджено засоби, методи і прийоми навчання історії розумово відсталих дітей у допоміжних класах і спеціальних школах дореволюційної Росії. Проаналізовано погляди вітчизняних і закордонних вчених-дефектологів на проблему викладання історії розумово відсталим школярам. Здійснено аналіз змісту навчального курсу з історії та шкільного предмету «Закон Божий» у дореволюційних закладах для розумово відсталих дітей. Висвітлено основний зміст методичних посібників з історії кінця ХІХ століття.
The article deals with the problem of studying historical material mentally retarded children in Ukraine in the
prerevolutionary period, the questions of a system of schools for people with impaired intellectual development in the late nineteenth beginning of the twentieth century. Investigated the means, methods and techniques of teaching History of mentally retarded children in auxiliary classes and special schools in prerevolutionary Russia. Investigated the views of domestic and foreign scholars defectology the problem of history teaching mentally retarded children. The analysis of the content of the training course on the history and school subject «Act of God» in the prerevolutionary institutions for mentally retarded children. The article deals the basic content of teaching aids on the history of the late nineteenth century.
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711782/1/%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D1%83%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%85%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2%20%D0%B2%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96%20%D1%83%20%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%B4.pdf
- Косенко, Ю. М. (2014) Formation of historical knowledge in mentally retarded children in Ukraine in the prerevolutionary period Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія, 28 (19). pp. 111-114. ISSN 2310-0893