Запис Детальніше

Мобільні технології як засіб активізації пізнавальної діяльності з природничо-математичних дисциплін

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711794/
 
Title Мобільні технології як засіб активізації пізнавальної діяльності з природничо-математичних дисциплін
Mobile technologies as a means of activating cognitive activity in natural and mathematical disciplines
 
Creator Слободяник, О.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
53 Physics
 
Description В сучасному освітньому просторі виникає потреба в осучасненні засобів, які використовуються при навчанні природничо-математичних дисциплін, тому використанню інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на уроках фізики та математики приділяється особлива увага. Оскільки великий інтерес у молоді викликають девайси, функціональні можливості яких з кожним днем розширюються, то саме вони можуть бути тими засобами, які варто використовувати на уроках для підвищення пізнавальної активності учнів.
In today's educational space, there is a need for modernization of the means used in the teaching of natural and mathematical disciplines, so the use of information and communication technologies (ICTs) in physics and mathematics lessons is given special attention. Because of great interest in young people, devices that function every day expanding, they can be the tools that should be used in lessons to enhance cognitive activity of students.
 
Publisher Видавництво ХНТУ
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711794/1/%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD_2018.pdf
- Слободяник, О.В. (2018) Mobile technologies as a means of activating cognitive activity in natural and mathematical disciplines In: Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в середній і вищій школі" Видавництво ХНТУ, м. Херсон, Україна, pp. 19-21.