Запис Детальніше

Формування стратегічних альтернатив підприємством для збільшення частки ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стратегічних альтернатив підприємством для збільшення частки ринку
Formation of strategic alternatives enterprise to increase market share
 
Creator Андрющенко, Катерина Анатоліївна
Andriushchenko, Kateryna
Андрющенко, Екатерина Анатольевна
 
Subject конкурентоспроможність підприємства
стратегія
ринок
тактичні прийоми
матриця можливостей по товарах і ринках
стратегічні альтернативи
competitiveness
strategy
market tactics
matrix of opportunities for goods and markets
strategic alternatives
339.13.017
 
Description Одним із способів зміцнити конкурентоспроможність підприємства, збільшити ринкову частку, є розробка конкурентної стратегії, адекватної зовнішнім умовам і внутрішнім можливостям ведення бізнесу. Основна увага при цьому приділяється вирішенню проблем раціоналізації виробничих процесів, оптимальної формалізації управління, розвитку довгострокових взаємовигідних відносин з постачальниками сировини і матеріалів, реалізації принципів нетерпимості до порушень і винагороди за ефективну роботу, надання стандартного набору продуктів і послуг за першою вимогою споживачів. Завдання конкурентних стратегій полягає в тому, щоб не тільки встановити конкурентну перевагу організації по продуктах і ринкам, але і зберегти конкурентну перевагу. Конкурентні стратегії тісно пов'язані з ефективним використанням наявних і потенційних ресурсів і передбачають задоволення споживачів за рахунок завоювання лідируючих ринкових позицій. Проведено систематизація положень існуючих досліджень з приводу змісту типових конкурентних переваг дозволяє зробити висновок, що ідея про необхідність стратегічного управління ними не нова, але вимагає постійного пошуку нових підходів та інструментів вирішення в залежності від стану і динаміки ринкового середовища, виробничого і ресурсного потенціалу підприємств.
One way to strengthen competitiveness, increase market share, is to develop a competitive strategy, adequate external conditions and opportunities of doing business. The main attention is paid to solving the problems of rationalization of production processes, formalization optimal management of long-term mutually beneficial relationships with suppliers of raw materials, implementation of the principles of zero tolerance for violations and compensation for efficient operation, providing a standard set of products and services for their first demand of consumers. Task competitive strategies is not only to establish the competitive advantage of by products and markets, but also to maintain a competitive advantage. Competitive strategies are closely related to the effective use of existing and potential resources and provide customer satisfaction by winning the leading market position. A systematization of the provisions of the existing research on the content of typical competitive advantage leads to the conclusion that the idea of the need for strategic management is not new, but requires a constant search for new approaches and tools solution depending on the state and dynamics of the market environment, production and resource potential of the enterprises.
 
Publisher Чорноморський державний університет імені Петра Могили, ТОВ «ДКС Центр»
 
Date 2018-10-02T11:05:47Z
2018-10-02T11:05:47Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Андрющенко К. А. Формування стратегічних альтернатив підприємством для збільшення частки ринку / К. А. Андрющенко // Інвестиції: практика та досвід. – 2016. – № 17. – С. 33–37.
2306-6814
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25750
 
Language uk