Запис Детальніше

Формування жестомовної комунікативної компетенції в контексті соціокультурного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711818/
 
Title Формування жестомовної комунікативної компетенції в контексті соціокультурного підходу
Formation of oral communicative competence in the context of socio-cultural approach
 
Creator Кульбіда, С.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У процесі дослідження було розроблено і експериментально
апробовано навчальні курси з основ вивчення УЖМ відповідно до моделі формування жестомовної комунікативної компетенції. Обґрунтовано дидактичні і методичні принципи, які зумовили визначення змісту жестомовної комунікативної компетенції слухачів з позицій фахової перепідготовки в умовах післядипломної педагогічної освіти. Представлено організаційно-змістову модель формування ЖКК як складову загальної компетенції чуючих педагогів з іноземної мови. Процес такого формування спирається і на визначені у дослідженні педагогічні і лінгвістичні засади. З’ясовано, що важливою у навчанні основ УЖМ є реалізація компетентнісного підходу – здійснення упорядкованого, систематизованого і взаємопов’язаного навчання мови як засобу спілкування в умовах змодельованої на заняттях мовленнєвої діяльності.
Виявлено динамічне зростання рівнів володіння ЖКК серед слухачів після формувального етапу експерименту. Ключовим у формуванні досвіду слухачів стало усвідомлення відповідальності за результати навчання саме
вчителя, а не глухої дитини. Представлені результати експериментальної роботи довели ефективність запропонованої системи.
During the study the courses on the basics of learning USL according to a sign language model of communicative competence (SCC) was designed and experimentally tested.
Grounded didactic and methodological principles that led to determining the content of sign language communicative competence of students from the standpoint of professional training. Presented organizational semantic model of SCC as part of general jurisdiction hearing teachers of foreign languages. The process of the formation is based on linguistic and pedagogical principles. It was found that important in learning of the basics of USL is the realization of competence approach - implementation of orderly, systematic and coherent study of language as a
means of communication in a simulated classroom speech activities. The dynamic growth of FCC levels among the audience discovered after the molding stage of the experiment. The results of experimental work proved the
effectiveness of the proposed system.
 
Publisher ПП Медобори
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711818/1/znpkp_sp_2012_21%282%29__47.pdf
- Кульбіда, С.В. (orcid.org/0000-0002-0194-3495 <http://orcid.org/0000-0002-0194-3495>) (2012) Formation of oral communicative competence in the context of socio-cultural approach Корекційна та соціальна педагогіка і психологія. Серія: соціально-педагогічна, 2 (21). pp. 328-338.