Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми
|
|
Creator |
Єранкін, Олександр Олександрович
Erankin, Oleksandr Еранкин, Александр Александрович |
|
Subject |
338.43.01 (477)
|
|
Description |
Стаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу, в результаті чого запропонована нова його парадигма. Визначені принципові напрями, за якими буде розвиватися нова парадигма маркетингу.
An article is dedicated to generalization of modern view on the prospects of further marketing evolution, as a result is offered new its paradigm. The principle directions are defined that new paradigm of the marketing will develop. |
|
Publisher |
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
|
|
Date |
2018-10-08T10:57:21Z
2018-10-08T10:57:21Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єранкін О. О. Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми / О. О. Єранкін // Економіка та держава. – 2008. – № 9. – С. 14–16.
2306-6806 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25798 |
|
Language |
uk
|
|