Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy Федорченко, Андрей Васильевич Лапшин, Андрій Львович |
|
Subject |
маркетингові дослідження
інформаційні потоки кванти інформації прийняття управлінських рішень marketing researches information flows quanta of information acceptance of administrative decisions 658.8:339.13.07 |
|
Description |
У статті досліджено питання побудови аналітичної моделі, придатної для оптимізації обробки інформаційних потоків системою управління підприємством з урахуванням результатів маркетингових досліджень та моніторингу оточуючого бізнес-середовища за принципом ступеня важливості окремих складових інформаційних потоків.
The question of analytical model construction, suitable for optimization of information flows treatment by an enterprise" management system, which is taking into account the results of marketing researches and monitoring of surrounding business environment, is investigated in the article. This model is based on a principle of separate constituents of informationt flows importance degree. |
|
Publisher |
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
|
|
Date |
2018-10-08T11:51:08Z
2018-10-08T11:51:08Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Економіка та держава. – 2009. – № 7. – С. 14–17.
2306-6806 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25805 |
|
Language |
uk
|
|