Запис Детальніше

Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy
Федорченко, Андрей Васильевич
Лапшин, Андрій Львович
 
Subject маркетингові дослідження
інформаційні потоки
кванти інформації
прийняття управлінських рішень
marketing researches
information flows
quanta of information
acceptance of administrative decisions
658.8:339.13.07
 
Description У статті досліджено питання побудови аналітичної моделі, придатної для оптимізації обробки інформаційних потоків системою управління підприємством з урахуванням результатів маркетингових досліджень та моніторингу оточуючого бізнес-середовища за принципом ступеня важливості окремих складових інформаційних потоків.
The question of analytical model construction, suitable for optimization of information flows treatment by an enterprise" management system, which is taking into account the results of marketing researches and monitoring of surrounding business environment, is investigated in the article. This model is based on a principle of separate constituents of informationt flows importance degree.
 
Publisher Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
 
Date 2018-10-08T11:51:08Z
2018-10-08T11:51:08Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Економіка та держава. – 2009. – № 7. – С. 14–17.
2306-6806
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25805
 
Language uk