Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професора Турган О.Д на дисертацію Цепкало Т.О. Міфологема місяця в українській поезії ХХ століття
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24354/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професора Турган О.Д на дисертацію Цепкало Т.О. Міфологема місяця в українській поезії ХХ століття
Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професора Турган О.Д на дисертацію Цепкало Т.О. Міфологема місяця в українській поезії ХХ століття Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професора Турган О.Д на дисертацію Цепкало Т.О. Міфологема місяця в українській поезії ХХ століття |
|
Creator |
Цепкало, Тетяна Олександрівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертації вперше здійснено системний аналіз міфологеми місяця в українській ліриці ХХ століття. Інтерпретація астрального образу в поетичних текстах подається відповідно до народного світобачення та надбань світової культури. Досліджується міфо-фольклорна своєрідність архетипного образу місяця 19 в поезії українських символістів. Художня трансформація астрального символу у світоглядному просторі неокласиків вивчається у нерозривному зв’язку з античною, праслов’янською та біблійною міфологією. Подається міфопоетичний аналіз ліричних творів періоду «розстріляного відродження» та 40-х років минулого століття, митців Празької школи. Встановлюється зв’язок художнього мислення шістдесятників із праслов’янською та світовою міфологією. Розглядаються міфопоетичні витоки творчості представників Київської школи поезії, розкривається сутність авторського світотворення на основі міфоаналізу, робиться спроба порівняти специфіку міфомислення митців. Детально аналізується міфосемантика лунарного образу в поезії покоління 80-х років ХХ століття. Звертається увага на індивідуально-авторське трактування міфологеми місяця як засобу творення художньої картини світу. Розглянуто та проаналізовано теоретичні й прикладні студії міфу, встановлено його роль у процесі міфотворчості. У дисертації вперше здійснено системний аналіз міфологеми місяця в українській ліриці ХХ століття. Інтерпретація астрального образу в поетичних текстах подається відповідно до народного світобачення та надбань світової культури. Досліджується міфо-фольклорна своєрідність архетипного образу місяця 19 в поезії українських символістів. Художня трансформація астрального символу у світоглядному просторі неокласиків вивчається у нерозривному зв’язку з античною, праслов’янською та біблійною міфологією. Подається міфопоетичний аналіз ліричних творів періоду «розстріляного відродження» та 40-х років минулого століття, митців Празької школи. Встановлюється зв’язок художнього мислення шістдесятників із праслов’янською та світовою міфологією. Розглядаються міфопоетичні витоки творчості представників Київської школи поезії, розкривається сутність авторського світотворення на основі міфоаналізу, робиться спроба порівняти специфіку міфомислення митців. Детально аналізується міфосемантика лунарного образу в поезії покоління 80-х років ХХ століття. Звертається увага на індивідуально-авторське трактування міфологеми місяця як засобу творення художньої картини світу. Розглянуто та проаналізовано теоретичні й прикладні студії міфу, встановлено його роль у процесі міфотворчості. У дисертації вперше здійснено системний аналіз міфологеми місяця в українській ліриці ХХ століття. Інтерпретація астрального образу в поетичних текстах подається відповідно до народного світобачення та надбань світової культури. Досліджується міфо-фольклорна своєрідність архетипного образу місяця 19 в поезії українських символістів. Художня трансформація астрального символу у світоглядному просторі неокласиків вивчається у нерозривному зв’язку з античною, праслов’янською та біблійною міфологією. Подається міфопоетичний аналіз ліричних творів періоду «розстріляного відродження» та 40-х років минулого століття, митців Празької школи. Встановлюється зв’язок художнього мислення шістдесятників із праслов’янською та світовою міфологією. Розглядаються міфопоетичні витоки творчості представників Київської школи поезії, розкривається сутність авторського світотворення на основі міфоаналізу, робиться спроба порівняти специфіку міфомислення митців. Детально аналізується міфосемантика лунарного образу в поезії покоління 80-х років ХХ століття. Звертається увага на індивідуально-авторське трактування міфологеми місяця як засобу творення художньої картини світу. Розглянуто та проаналізовано теоретичні й прикладні студії міфу, встановлено його роль у процесі міфотворчості. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24354/1/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%A6%D0%B5%D0%BF%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%BE_%D0%A2%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD.pdf
Цепкало, Тетяна Олександрівна (2018) Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професора Турган О.Д на дисертацію Цепкало Т.О. Міфологема місяця в українській поезії ХХ століття ["eprint_fieldopt_thesis_type_doctoral" not defined] thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|