Запис Детальніше

Зміст і форми формування естетичної культури майбутніх хореографів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24377/
 
Title Зміст і форми формування естетичної культури майбутніх хореографів
Content and forms of aesthetic culture formation in future choreographers
Содержание и формы эстетической культуры будущих хореографов
 
Creator Сіньтінь, Лю
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description Естетична культура представлена автором як здатність особистості сприймати і розуміти прекрасне у повсякденному житті, мистецтві, дійсності та прагнення й уміння будувати своє життя за законами краси. Розкрито змістові характеристики естетичної культури особистості. Охарактеризовано особливості позааудиторної діяльності університету. Зазначено, що основними формами позааудиторної роботи студентів-хореографів є: творчі зустрічі, майстер-класи, творчі екскурсії, участь у фестивалях, концертна діяльність. Наголошено на важливість залучення майбутніх хореографів до інтерактивного театру як одного з видів позааудиторної діяльності студентів, де акцент ставиться на інтерактивну взаємодію всіх його учасників, що спрямовано на розвиток їх креативності у творчій діяльності.
The article presents the problem of aesthetic culture formation in future future choreographers. The content and identified structural components of the aesthetic culture technology shaping of the future choreographers are justified. Proofs of individual aesthetic culture are described; the main forms of choreographers' extracurricular activity (creative meetings, workshops, art tours, participation in festivals and concerts) are given; on the necessity of development of creative abilities of students is pointed. The author focuses on the influence of choreographic culture on the development of individual creative abilities of future choreographers, and on creative activity, which depends on the level of development of future choreographer’s individual creative abilities. The basic directions of professional artistic training in accordance with the content of the designated technology are considered.
On the value of choreographic art in the formation of professionalism, professional culture and professional identity of future choreographers is stressed; the definitions of "aesthetic culture", "individual creativity", "culture", "dance culture" are given.
Эстетическая культура представлена автором как способность личности воспринимать и понимать прекрасное в повседневной жизни, искусстве, действительности, стремление и умение строить свою жизнь по законам красоты. Раскрыто смысловые характеристики эстетической культуры личности.
Охарактеризовано особенности внеаудиторной деятельности университета. Отмечено, что основными формами внеаудиторной работы студентов-хореографов являются: творческие встречи, мастер-классы, творческие экскурсии, участие в фестивалях, концертная деятельность. Подчеркнуто важность привлечения будущих хореографов к интерактивному театру как одному из видов внеаудиторной деятельности студентов, где акцент делается на интерактивную часть взаимодействия всех его участников, що направлено на развитие их креативности в творческой деятельности.
 
Publisher Shiny World Corp.
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24377/1/Liu%20Xintin_IA_PI.pdf
Сіньтінь, Лю (2017) Зміст і форми формування естетичної культури майбутніх хореографів Intellectual archive, 6 (3). с. 57-65. ISSN 1929-4700