Запис Детальніше

Key points of marketing theory

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/27555/
 
Title Key points of marketing theory
 
Creator Kravchenko, V.
 
Subject LB2300 Higher Education
 
Publisher Житомир: Видавництво ФО-П Левковець Н.М.
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
english
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/27555/1/Kravchenko_doc.pdf
Kravchenko, V. (2018) Key points of marketing theory. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук.