Запис Детальніше

Формування освітнього середовища профільної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711882/
978-966-644-333-8
 
Title Формування освітнього середовища профільної школи
Formation of the educational environment of the profile school
 
Creator Піддячий, Микола Іванович
Доротюк, Валентина Іванівна
Левченко, Надія Григорівна
Туташинський, Василь Іванович
Кохан, О. В.
Ассанов, М.О.
Рогоза, В.В.
Коляновська, М.С.
Чудакова, Віра Петрівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Монографія присвячена формуванню освітнього середовища профіль¬ної школи у царині забезпечення поступу особистості учня, що в системі загальної середньої освіти відображається такими основними поняттями І категоріями: соціалізація, адаптація, навчально-виховний процес, зміст і якість освіти, професійна орієнтація, професійне самовизначення, допро- фесійна І професійна підготовка, розвиток, саморозвиток, самоорганізація, самовдосконалення, формування, компетентності, технології, засоби праці, продуктивні сили.
Включені матеріали розкривають теоретико-методичнІ засади спряму-вання особистості в систему соціальних і професійних відносин на різних етапах розвитку із врахуванням вікових особливостей, за рахунок фор-мування знань, умінь, якостей, цінностей, норм тощо, які дозволяють їй функціонувати в умовах швидкозмінного середовища.
Для системи загальної середньої освіти та студентів вищих педаго¬гічних навчальних закладів. Може бути використаний в Інститутах після- дипломної педагогічної освіти, психологами, управлінцями, соціальними працівниками, науковцями психолого-педагогічної проблематики, докто¬рантами, аспірантами.
The monograph is devoted to the formation of the educational environment of a profile school in the area of ensuring the student's personality progress, which is reflected in the system of general secondary education by the following basic concepts and categories: socialization, adaptation, educational process, content and quality of education, professional orientation, professional self-determination, dopro - professional and professional training, development, self-development, self-organization, self-improvement, formation, competence, technology, means of labor, productive forces.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2013
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711882/2/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80-%D0%A4%D0%9E%D0%A1%D0%9F%D0%A8_%D0%9B%D0%B0%D0%B1%D0%9F%D0%9D_%D0%86%D0%9F-2013%D1%80.pdf
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450 <http://orcid.org/0000-0001-6571-1450>), Доротюк, Валентина Іванівна, Левченко, Надія Григорівна, Туташинський, Василь Іванович, Кохан, О. В., Ассанов, М.О., Рогоза, В.В., Коляновська, М.С. and Чудакова, Віра Петрівна (2013) Formation of the educational environment of the profile school Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.