Запис Детальніше

Розробка конкурентної стратегії підприємства в умовах процесного підходу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка конкурентної стратегії підприємства в умовах процесного підходу
Development competitive strategy of enterprises in the process approach
 
Creator Андрющенко, Катерина Анатоліївна
Andriushchenko, Kateryna
Андрющенко, Екатерина Анатольевна
 
Subject конкурентна стратегія підприємства
моделі
процесний підхід
внутрішній стратегічний потенціал підприємства
дерево цілей конкурентної стратегії
competitive strategy of enterprises
models
process approach
internal strategic potential of enterprise
competitive strategy objectives tree
336.153.11
 
Description Визначено особливості процесного управління при розробці конкурентної стратегії, які полягають у необхідності змінити формалізоване виконання працівниками своїх посадових обов'язків на прагнення до кооперування, коли для підприємства характерна тенденція до єднання на основі усвідомлення кожним працівником особистої причетності до спільного результату. Запропоновано на підставі аналізу сучасної економічної літератури розробку конкурентної стратегії підприємства в умовах процесного підходу, визначення вимог до конкурентних стратегій, обгрунтувати відповідність конкурентних стратегій та елементів внутрішнього стратегічного потенціалу підприємства. Розглянуто модель діяльності підприємства з розробки конкурентної стратегії, при описі якої використовуються основні процеси, процеси управління і процеси забезпечення відповідно. Запропоноване загальне дерево цілей конкурентної стратегії може бути проілюстровано наступним чином, за рахунок реалізації даних цілей повинен сприяти комплекс заходів: по-перше, створення, освоєння і просування борошняної кондитерської продукції, що має явні споживчі переваги перед продукцією конкурентів; по-друге, підвищення маркетингової культури співробітників підприємства, забезпечення творчого, новаторського підходу до управління з боку керівництва, формування та розвиток маркетингового мислення для всіх співробітників підприємства.
The features of process management in developing competitive strategies is the need to change the performance of employees formalized their duties in pursuit of cooperation when the company tends to unity based on awareness of each employee personal involvement to a common result. An analysis based on modern economic literature development of competitive business strategy in terms of process approach to requirements definition competitive strategies, competitive strategies to prove compliance and internal elements of the strategic potential of the company. The model of the company to develop competitive strategies which are used when describing basic processes, management processes and software processes, respectively. The general objectives tree competitive strategy can be illustrated as follows, through the implementation of these goals should promote a set of measures: first, the creation, development and promotion of pastry products, consumer has clear advantages over the products of competitors; secondly, improving the marketing culture of company employees, providing creative, innovative approach to the management of the management, creation and development of marketing thinking to all employees.
 
Publisher Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
 
Date 2018-10-11T08:34:34Z
2018-10-11T08:34:34Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Андрющенко К. А. Розробка конкурентної стратегії підприємства в умовах процесного підходу / К. А. Андрющенко // Економіка та держава. – 2016. – № 9. – С. 4–8.
2306-6806
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25836
 
Language uk