Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24413/
 
Title Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми
Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми
Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми
 
Creator Шкарбан, Людмила Вячеславівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Дисераційну роботу присвячено проблемі підготовки вчителя початкової
школи до роботи з ліворукими дітьми як важливої складової професійної діяльності.
У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження
підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми, а саме:
здійснено аналіз стану дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній
діяльності закладів вищої освіти; розкрито і розширено сутність і зміст понять
«професійна підготовка вчителя початкової школи», «ліворукі діти», «готовність
учителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми».
Обґрунтовано змістово-технологічне забезпечення підготовки вчителя
початкової школи до роботи з ліворукими дітьми; визначено особливості ліворуких
школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності; схарактеризовано структуру
готовності вчителя початкової школи до означеного виду діяльності, що охоплює
мотиваційний, когнітивний та операційно-діяльнісний компоненти; визначено
критерії, показники та рівні готовності (високий, середній, низький).
Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленого змістово-
технологічного забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з
ліворукими дітьми.
Дисераційну роботу присвячено проблемі підготовки вчителя початкової
школи до роботи з ліворукими дітьми як важливої складової професійної діяльності.
У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження
підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми, а саме:
здійснено аналіз стану дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній
діяльності закладів вищої освіти; розкрито і розширено сутність і зміст понять
«професійна підготовка вчителя початкової школи», «ліворукі діти», «готовність
учителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми».
Обґрунтовано змістово-технологічне забезпечення підготовки вчителя
початкової школи до роботи з ліворукими дітьми; визначено особливості ліворуких
школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності; схарактеризовано структуру
готовності вчителя початкової школи до означеного виду діяльності, що охоплює
мотиваційний, когнітивний та операційно-діяльнісний компоненти; визначено
критерії, показники та рівні готовності (високий, середній, низький).
Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленого змістово-
технологічного забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з
ліворукими дітьми.
Дисераційну роботу присвячено проблемі підготовки вчителя початкової
школи до роботи з ліворукими дітьми як важливої складової професійної діяльності.
У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження
підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми, а саме:
здійснено аналіз стану дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній
діяльності закладів вищої освіти; розкрито і розширено сутність і зміст понять
«професійна підготовка вчителя початкової школи», «ліворукі діти», «готовність
учителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми».
Обґрунтовано змістово-технологічне забезпечення підготовки вчителя
початкової школи до роботи з ліворукими дітьми; визначено особливості ліворуких
школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності; схарактеризовано структуру
готовності вчителя початкової школи до означеного виду діяльності, що охоплює
мотиваційний, когнітивний та операційно-діяльнісний компоненти; визначено
критерії, показники та рівні готовності (високий, середній, низький).
Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленого змістово-
технологічного забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з
ліворукими дітьми.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24413/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%A7%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%9C.%20%D0%86._%D0%A8%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD.pdf
Шкарбан, Людмила Вячеславівна (2018) Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.