Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24413/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми
Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми |
|
Creator |
Шкарбан, Людмила Вячеславівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Дисераційну роботу присвячено проблемі підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми як важливої складової професійної діяльності. У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми, а саме: здійснено аналіз стану дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності закладів вищої освіти; розкрито і розширено сутність і зміст понять «професійна підготовка вчителя початкової школи», «ліворукі діти», «готовність учителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми». Обґрунтовано змістово-технологічне забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми; визначено особливості ліворуких школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності; схарактеризовано структуру готовності вчителя початкової школи до означеного виду діяльності, що охоплює мотиваційний, когнітивний та операційно-діяльнісний компоненти; визначено критерії, показники та рівні готовності (високий, середній, низький). Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленого змістово- технологічного забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми. Дисераційну роботу присвячено проблемі підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми як важливої складової професійної діяльності. У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми, а саме: здійснено аналіз стану дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності закладів вищої освіти; розкрито і розширено сутність і зміст понять «професійна підготовка вчителя початкової школи», «ліворукі діти», «готовність учителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми». Обґрунтовано змістово-технологічне забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми; визначено особливості ліворуких школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності; схарактеризовано структуру готовності вчителя початкової школи до означеного виду діяльності, що охоплює мотиваційний, когнітивний та операційно-діяльнісний компоненти; визначено критерії, показники та рівні готовності (високий, середній, низький). Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленого змістово- технологічного забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми. Дисераційну роботу присвячено проблемі підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми як важливої складової професійної діяльності. У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми, а саме: здійснено аналіз стану дослідженості проблеми у педагогічній теорії та практичній діяльності закладів вищої освіти; розкрито і розширено сутність і зміст понять «професійна підготовка вчителя початкової школи», «ліворукі діти», «готовність учителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми». Обґрунтовано змістово-технологічне забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми; визначено особливості ліворуких школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності; схарактеризовано структуру готовності вчителя початкової школи до означеного виду діяльності, що охоплює мотиваційний, когнітивний та операційно-діяльнісний компоненти; визначено критерії, показники та рівні готовності (високий, середній, низький). Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленого змістово- технологічного забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24413/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%A7%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%9C.%20%D0%86._%D0%A8%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD.pdf
Шкарбан, Людмила Вячеславівна (2018) Відгук офіційного опонента кандидат педагогічних наук, доцент Чабайовська М.І. на дисертацію Шкарбан Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|