Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24417/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності |
|
Creator |
Зарудня, Ольга Миколаївна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертаційній роботі подано теоретико-експериментальне дослідження підготовки вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності; здійснено науковий аналіз зазначеної проблеми в педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено структуру готовності вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності. Охарактеризовано складові мотиваційно-ціннісного, когнітивно-операційного та результативно-рефлексійного компонентів. Розроблено та експериментально перевірено педагогічний супровід підготовки вчителя початкової школи до означеного виду діяльності.
У дисертаційній роботі подано теоретико-експериментальне дослідження підготовки вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності; здійснено науковий аналіз зазначеної проблеми в педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено структуру готовності вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності. Охарактеризовано складові мотиваційно-ціннісного, когнітивно-операційного та результативно-рефлексійного компонентів. Розроблено та експериментально перевірено педагогічний супровід підготовки вчителя початкової школи до означеного виду діяльності. У дисертаційній роботі подано теоретико-експериментальне дослідження підготовки вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності; здійснено науковий аналіз зазначеної проблеми в педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено структуру готовності вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності. Охарактеризовано складові мотиваційно-ціннісного, когнітивно-операційного та результативно-рефлексійного компонентів. Розроблено та експериментально перевірено педагогічний супровід підготовки вчителя початкової школи до означеного виду діяльності. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24417/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B2%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%92._%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D1%8F.pdf
Зарудня, Ольга Миколаївна (2018) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|