Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24417/
 
Title Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності
 
Creator Зарудня, Ольга Миколаївна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У дисертаційній роботі подано теоретико-експериментальне дослідження підготовки вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності; здійснено науковий аналіз зазначеної проблеми в педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено структуру готовності вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності. Охарактеризовано складові мотиваційно-ціннісного, когнітивно-операційного та результативно-рефлексійного компонентів. Розроблено та експериментально перевірено педагогічний супровід підготовки вчителя початкової школи до означеного виду діяльності.
У дисертаційній роботі подано теоретико-експериментальне дослідження підготовки вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності; здійснено науковий аналіз зазначеної проблеми в педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено структуру готовності вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності. Охарактеризовано складові мотиваційно-ціннісного, когнітивно-операційного та результативно-рефлексійного компонентів. Розроблено та експериментально перевірено педагогічний супровід підготовки вчителя початкової школи до означеного виду діяльності.
У дисертаційній роботі подано теоретико-експериментальне дослідження підготовки вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності; здійснено науковий аналіз зазначеної проблеми в педагогічній теорії та практичній діяльності вищих навчальних закладів. Визначено структуру готовності вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності. Охарактеризовано складові мотиваційно-ціннісного, когнітивно-операційного та результативно-рефлексійного компонентів. Розроблено та експериментально перевірено педагогічний супровід підготовки вчителя початкової школи до означеного виду діяльності.
 
Date 2018
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24417/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B2%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%92._%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D1%8F.pdf
Зарудня, Ольга Миколаївна (2018) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Матвієнко О.В. на дисертацію Зарудня О.М. Підготовка вчителя початкової школи до моніторингу власної професійної діяльності Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.