Запис Детальніше

Адаптація дітей до навчання у школі в діяльності психологічної служби: методичні рекомендації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106607/
http://www.psyua.com.ua/index.php?page=products_one∏=421&g_year=2011_2013
 
Title Адаптація дітей до навчання у школі в діяльності психологічної служби: методичні рекомендації
The Children`s School Adaptation To Study in Activities of psychological services: guidelines
Адаптация детей к учебе в школе в деятельности психологической службы: методические рекомендации
 
Creator Васильченко, Н.В.
Гобод, Ірина Юріївна
Гонтар, О.В.
Котяхова, Ю.М.
Ілляшенко, Т.Д.
Панок, Віталій Григорович
Сосновенко, Н.В.
Луценко, І.В.
Луценко, Ю.А.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Видання «Адаптація дітей до навчання у школі в діяльності
психологічної служби: методичні рекомендації» підготовлено на виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України. Тематично методичні рекомендації відповідають Напряму 15 (Практична психологія) і Технічному завданню дослідження Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України на 2011–2013 р.р. Обсяг видання – 3,75 друкованих аркушів.
Наукова актуальність тематики полягає, по-перше, у вивченні, узагальненні та поширинні кращої практики роботи працівників психологічної служби щодо організації і проведення психолого-педагогічних консиліумів з
питань готовності до навчання, адаптації до навчання в школі, готовності до переходу в школу ІІ ступеню тощо, по-друге – у розробці моделі взаємодії між практичними психологами ДНЗ і ЗНЗ щодо забезпечення оптимальних умов
для адаптації дитини в умовах школи.
Методичні рекомендації складаються із трьох розділів. Перший – «Психологічна готовність та адаптація дитини до школи». Другий – «Зміст і форми роботи практичного психолога освіти з адаптації дітей до навчання у школі». Третій – «Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в школі».
Для педагогічних працівників, викладачів, практичних психологів, соціальних педагогів дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, студентів із зазначених спеціальностей.
The guideline "The Children`s School Adaptation To Study in Activities of psychological services: guidelines » is
prepared to accomplish the determination of collegium of Ministry of Education and Science of Ukraine.Thematically the manual agrees with a Line of research 15 (Applied Psychology) and Study request of Ukrainian Scientific Centre of Applied Psychology and Social Work of NAPS of Ukraine for 2011 - 2013. Casting-off is 3.75 printed sides.
The scientific rationale firstly consists in study, generalization and semination best practices of psychological services employees concerning organization and delivery of psychological and pedagogical concilia on readiness to study, school adaptation to study, readiness for transition to secondary school etc.; secondly, in
theoretical insights into model of PEI and CEI applied psychologists interaction concerning providing optimal child`s school adaptation.
The guideline consists of three sections. The first one is “Readiness To Study Child`s School Adaptation”. The second one is “The Content And Forms Of Apllied Psychologists` Work To Children`s School Adaptation”. The third one is “School Adaptation of Children With Reduced Capabilities”
To teachers, lecturers, applied psychologists, social workers of secondary education institutions, students of these professions.
Методические рекомендации «Адаптация детей к учебе в школе в деятельности психологической службы: методические рекомендации» подготовлены на выполнение решения коллегии Министерства образования и науки Украины. Тематически методические рекомендации отвечают Направлению 15 (Практическая психология) и Техническому заданию
исследования Украинского НМЦ практической психологии и социальной работы на 2011-2013 годы. Объем издания – 3,75 печатных листа.
Научная актуальность тематики состоит, во-первых, в изучении, обобщении и распространении лучших практик работы сотрудников психологической службы относительно организации и проведения психолого-педагогических консилиумов по вопросам готовности к обучению, адаптации к учебе в школе, готовности к переходу в школу ІІ степени и т.п. Во-вторых – в разработке модели взаимодействия между практическими психологами дошкольных и общеобразовательных учебных учреждений относительно обеспечения оптимальных условий для адаптации ребенка в условиях школы.
Методические рекомендации состоят из трех разделов. Первый – «Психологическая готовность и адаптация ребенка к школе». Второй – «Содержание и формы работы практического психолога образования по адаптации детей к учебе в школе». Третий – «Адаптация детей с особенными
образовательными потребностями к обучению в школе».
Для педагогических работников, преподавателей, практических психологов, социальных педагогов, дошкольных и общеобразовательных школ, студентов из отмеченных специальностей.
 
Publisher Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
 
Contributor Панок, В. Г.
 
Date 2013
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106607/1/%D0%9C%D0%A0%20%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96%281%29.pdf
- Васильченко, Н.В., Гобод, Ірина Юріївна, Гонтар, О.В., Котяхова, Ю.М., Ілляшенко, Т.Д., Панок, Віталій Григорович, Сосновенко, Н.В., Луценко, І.В. and Луценко, Ю.А. (2013) The Children`s School Adaptation To Study in Activities of psychological services: guidelines [Teaching Resource]