Запис Детальніше

Громадянська ініціативність особистості: сутність та завдання виховання у підлітковому віці в інтернатних закладах освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711986/
 
Title Громадянська ініціативність особистості: сутність та завдання виховання у підлітковому віці в інтернатних закладах освіти
Civic initiative of the individual: the essence and objectives of education in adolescence in residential institutions of education
 
Creator Алєксєєнко, Т.Ф.
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description У тезах актуалізовано проблему виховання громадянської ініціативності вихованців закладів освіти інтернатного типу; розкривається сутність і зміст ініціативності особистості, її детермінанти та можливі причини відхилення у проявах поведінки від прийнятного; визначаються параметри наукового аналізу та громадянський зміст; пропонується визначення і структура поняття «громадянська ініціативність»; проектуються завдання формування громадянської ініціативності у підлітків.
The paper presents the problem of formation of civil initiative of pupils at boarding schools. The essence and content of person’s initiative, its determinants and possible reasons for the variations in forms of behavior from the acceptable ones have bene revealed. The parameters of scientific analysis and civil content have ben determined.
The definition and structure of the concept of «civic initiative» have been suggested. The tasks of formatrion of adolescents’ civil initiative have been revealed.
 
Publisher «Стиль-Издат»
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711986/1/%D0%90%D0%BB%D1%94%D0%BA%D1%81%D1%94%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%81%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%B2%D1%96%D1%86%D1%96%20%D0%B2%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%85%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf
- Алєксєєнко, Т.Ф. (orcid.org/0000-0002-2060-2354 <http://orcid.org/0000-0002-2060-2354>) (2018) Civic initiative of the individual: the essence and objectives of education in adolescence in residential institutions of education In: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика" «Стиль-Издат», м. Харків, Україна, pp. 123-127.