Сутнісні характеристики феномену корпоративна культура особистості
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24420/
|
|
Title |
Сутнісні характеристики феномену корпоративна культура особистості
Характеристики сущности феномена корпоративная культура личности The characteristics of the phenomenon of corporative culture is the essence of the personality |
|
Creator |
Бровко, Катерина Андріївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розкрито сутність трактування феномену «культура», «корпоративна культура» з точки зору філософії, психології, педагогіки, соціології, культурології. Розкрито сутність та особливості корпоративної культури, її вплив на особистість студента. Виокремлено сучасні підходи до визначення поняття «корпоративна культура». Представлено сутнісні характеристики функцій корпоративної культури вищого навчального закладу. Розкрито ціннісно-нормативний, організаційний, комунікаційний, соціально-психологічний, знаково-символьний, а також зовнішньо-ідентифікаційний компоненти корпоративної культури. Виділено специфічні риси, а також чинники впливу на формування корпоративної культури студентів.
В статье раскрыта сущность трактовки феномена «культура», «корпоративная культура» с точки зрения философии, психологии, педагогики, социологии, культурологии. Раскрыта сущность и особенности корпоративной культуры, ее влияние на личность студента. Выделены современные подходы к определению понятия «корпоративная культура». Представлены сущностные характеристики функций корпоративной культуры вуза. Раскрыты ценностно-нормативный, организационный, коммуникационный, социально-психологический, знаково-символьный, а также внешне-идентификационный компоненты корпоративной культуры. Выделены специфические черты, а также факторы влияния на формирование корпоративной культуры студентов. The study reveals the essence of the interpretation of «culture» phenomenon, «corporative culture» in terms of philosophy, psychology, pedagogy, sociology, cultural studies. The essence and peculiarities of corporative culture and its influence on the student's personality disclosed. Modern approaches to the definition of the concept of «corporative culture» obtained. The essential characteristics of the corporative culture of the university functions presented. The value-normative, organizational, communication, social, psychological, symbolic and character, as well as externally-identification component of the corporative culture revealed. Specific features, as well as factors of influence on the formation of a corporative culture of students disclosed. |
|
Publisher |
Видавництво Державного закладу «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24420/1/K_Brovko_SCPCCEP.pdf
Бровко, Катерина Андріївна (2016) Сутнісні характеристики феномену корпоративна культура особистості Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (6(303)). с. 132-138. ISSN 2227-2844 |
|